“Badhytten har snäppat upp rejält!”
Omdöme om Badhytten

Badhytten
Rankad som nr 7 av 11 Restauranger i Skanor
Omdömet skrevs 18 juni 2018 från mobil enhet

Nya Badhytten har lyckats!
God mat, rejält med mat och utmärkt service!
Och till betydligt vettigare priser än tidigare.
Något man/vi saknade förra året!
Rekommenderas+++++++++

Tack Peter S

Omdömet skrevs 2 juni 2018 från mobil enhet

Åt lunch idag, för första gången sedan ny krögare tagit över.
Jag var väldigt negativ I tidigare inlägg mot tidigare krögare med hänseende pris/kvalitet.
Läget är fantastiskt kan bara inte bli bättre.
Vi låg på stranden och bestämde oss för att prova deras lunch meny.
Bra service och väldigt gott, men tycker dock fortfarande att de borde erbjuda billigare och enklare allternativ till lunch meny.
Men läget är fantastiskt och de har gjort ett lyft i kvalitet på både mat och service.

1  Tack Anders H
Omdömet skrevs 1 maj 2018 från mobil enhet

Dyrt och levde inte alls upp till förväntningarna. Trist. Mycket utfyllnadsmat som potatis i olika former.

1  Tack Mart189839
Omdömet skrevs 1 maj 2018 från mobil enhet

Åt en brunch med familjen och allting var perfa! Bra lokaler, rena toaletter, bra pris för god mat och mycket trevlig personal. Kommer tillbaka!

Tack Elliot M
Omdömet skrevs 29 april 2018 från mobil enhet

Fantastisk trevlig och god brunch i en vacker miljö. Mycket gott att äta, trevlig och uppmärksam personal, bra ljudnivå .

Tack EvaBFarsta

Resenärer som tittade på Badhytten tittade också på

Skanor, Skåne län

Besökt Badhytten? Berätta vad du tyckte!