“God mat!”
Omdöme om Vänner & Vin

Vänner & Vin
Rankad som nr 2 av 56 Restauranger i Motala
Beskrivning: Här hittar du ditt lugn i en avkopplande miljö, med stans modernaste inredning inspirerad från Asiatiska lounger. Avnjut vår internationella meny som ni finner här på sidan. Allt gott, Vännerna
Omdömet skrevs 20 augusti 2021 från mobil enhet

Väldigt bra!
Bra restaurang med god mat och trevligt personal. Intressant menu med flera små rätter att välja på.
Vi var der tillsammans med vänner och alla var nöjda och glada.

Datum för besöket: juli 2021
Tack 406jennyw

Omdömet skrevs 29 juli 2021 från mobil enhet

Wow vilken restaurang!!!!!!!
Trevligt bemötande. Bra service, mer än vad man kan förvänta sig. Väldigt god mat! Goda drinkar. Ingen lång tid att vänta på de man har beställt.
Väl värt att besöka om du är i närheten av Motala.
Ett tips är att boka bord där.

Datum för besöket: juni 2021
Tack halmstadbruden
Omdömet skrevs 4 april 2021 från mobil enhet

Sonen ville äta här när vi besökte honom i Motala. God mat i mysig miljö som låg bra i pris. Hit kommer vi gärna igen

Datum för besöket: april 2021
1  Tack 611charlottep
Omdömet skrevs 26 september 2020

Maten var jättebra. Har testat både lunchen och à la carte. Det som drar ner betyget är att lokalen är ganska stökig och, beroende på plats, ganska tråkig.

Datum för besöket: september 2020
3  Tack TheYeager
Omdömet skrevs 9 september 2020 från mobil enhet

Supertrevlig restaurang med vällagad och god mat. Bra viner. Proffsig och riktigt trevlig personal. Och avslutningsvis fräscha och inbjudande toaletter. Rekommenderas!!

Datum för besöket: september 2020
Tack 648birgittal

Resenärer som tittade på Vänner & Vin tittade också på

Motala, Östergötlands län

Besökt Vänner & Vin? Berätta vad du tyckte!