“God mat i trevlig miljö”
Omdöme om Vänner & Vin

Vänner & Vin
Rankad som nr 2 av 56 Restauranger i Motala
Beskrivning: Här hittar du ditt lugn i en avkopplande miljö, med stans modernaste inredning inspirerad från Asiatiska lounger. Avnjut vår internationella meny som ni finner här på sidan. Allt gott, Vännerna
Omdömet skrevs 4 april 2021 från mobil enhet

Sonen ville äta här när vi besökte honom i Motala. God mat i mysig miljö som låg bra i pris. Hit kommer vi gärna igen

Datum för besöket: april 2021
2  Tack 611charlottep

Omdömet skrevs 26 september 2020

Maten var jättebra. Har testat både lunchen och à la carte. Det som drar ner betyget är att lokalen är ganska stökig och, beroende på plats, ganska tråkig.

Datum för besöket: september 2020
3  Tack TheYeager
Omdömet skrevs 9 september 2020 från mobil enhet

Supertrevlig restaurang med vällagad och god mat. Bra viner. Proffsig och riktigt trevlig personal. Och avslutningsvis fräscha och inbjudande toaletter. Rekommenderas!!

Datum för besöket: september 2020
Tack 648birgittal
Omdömet skrevs 13 augusti 2020 från mobil enhet

Du skall absolut prova denna restaurang. Bra olika tapas och fantastisk bra service.
Vi kommer gärna tillbaka en annan gång.

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack 119ralfw
Omdömet skrevs 5 augusti 2020 från mobil enhet

Goda tapas, tillräckligt många för olika smaker. Hyfsade priser. Trevlig personal och fräscht. Ligger nära hamnen. Bra platser både inne och ute.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack O5686NAthom

Resenärer som tittade på Vänner & Vin tittade också på

Motala, Östergötlands län

Besökt Vänner & Vin? Berätta vad du tyckte!