“Supertrevlig restaurang med”
Omdöme om Vänner & Vin

Vänner & Vin
Rankad som nr 2 av 56 Restauranger i Motala
Beskrivning: Här hittar du ditt lugn i en avkopplande miljö, med stans modernaste inredning inspirerad från Asiatiska lounger. Avnjut vår internationella meny som ni finner här på sidan. Allt gott, Vännerna
Omdömet skrevs 9 september 2020 från mobil enhet

Supertrevlig restaurang med vällagad och god mat. Bra viner. Proffsig och riktigt trevlig personal. Och avslutningsvis fräscha och inbjudande toaletter. Rekommenderas!!

Datum för besöket: september 2020
Tack 648birgittal

Omdömet skrevs 13 augusti 2020 från mobil enhet

Du skall absolut prova denna restaurang. Bra olika tapas och fantastisk bra service.
Vi kommer gärna tillbaka en annan gång.

Datum för besöket: augusti 2020
2  Tack 119ralfw
Omdömet skrevs 5 augusti 2020 från mobil enhet

Goda tapas, tillräckligt många för olika smaker. Hyfsade priser. Trevlig personal och fräscht. Ligger nära hamnen. Bra platser både inne och ute.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack O5686NAthom
Omdömet skrevs 2 augusti 2020

Den som kommer utombys ifrån ska veta att det ligger en slags förbannelse över Motala som restaurangstad.

Om det till äventyrs öppnar en restaurang med bara en anings ambition och minsta avvikelse från standardmeny så har den stängts eller omvandlats till ännu en pizzeria efter ett par månader.

Med det sagt, och om du måste äta i Motala, så rekommenderar jag Vänner och Vin. Prisvärda och goda luncher serveras av en trevlig personal.

Deras tapas är högst ordinära dock, går att äta men ingen kulinarisk upplevelse precis. Det får man å andra sidan ingen annan stans heller i Motala.

Vill man däremot äta riktigt gott så finns det, mörkligt nog, flera mycket bra restauranger i grannkommunen Vadstena.
Men som sagt, jag har aldrig varit med om direkt dålig lunchmat på Vänner och vin.

Datum för besöket: juni 2020
1  Tack Etique
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Mycket nöjda med service och mat. Sambon åt oxfilé och jag åt 4 tapasrätter. Supergott! Rekommenderas.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack 401marik

Resenärer som tittade på Vänner & Vin tittade också på

Motala, Östergötlands län

Besökt Vänner & Vin? Berätta vad du tyckte!