“Kanonkväll. God mat och proffsig service. 🤩”
Omdöme om Vänner & Vin

Vänner & Vin
Rankad som nr 2 av 56 Restauranger i Motala
Beskrivning: Här hittar du ditt lugn i en avkopplande miljö, med stans modernaste inredning inspirerad från Asiatiska lounger. Avnjut vår internationella meny som ni finner här på sidan. Allt gott, Vännerna
Omdömet skrevs 16 juli 2020 från mobil enhet

Vi valde att blanda olika smårätter för fyra personer och är väldigt nöjda med maten. Vi provade också två efterrätter kladdkaka och Citron Tartufo som alla gillade. Snabb och proffsig service och skön stämning på detta ställe som vi verkligen vill rekommendera.

Tack M2948HJroberts

Omdömet skrevs 15 juli 2020 från mobil enhet

Trevligt mottagande, hög service nivå, fantastiskt mat och dryck!
Skönt när höga poäng på Tripadvisor stämmer

2  Tack annlar68
Omdömet skrevs 2 juli 2020 från mobil enhet

Sol ute på terrassen med ett glas vin. Därefter flera tapasrätter som smakade fantastiskt. Kan starkt rekommendera denna restaurang

Tack Valter L
Omdömet skrevs 29 mars 2020 från mobil enhet

En riktigt god middag och fantastiska drinkar. Trots rådande tider var allt fräscht och supergott. Vi kommer gärna hit igen.

Datum för besöket: mars 2020
2  Tack carolinea470
Omdömet skrevs 12 mars 2020

Fantastisk mat, mycket trevlig personal. Rekommenderas varmt. Servitrisen hade koll på samtliga rätter, till rätt person i sällskapet (ca50st tapasrätter)

Datum för besöket: november 2019
Tack jockew743

Resenärer som tittade på Vänner & Vin tittade också på

Motala, Östergötlands län

Besökt Vänner & Vin? Berätta vad du tyckte!