“Trevlig restaurang med fin utsikt ”
Omdöme om Hamnkrogen

Hamnkrogen
Rankad som nr 5 av 56 Restauranger i Motala
Kök: Skandinaviskt
Beskrivning: Välkommna till restaurangen i Motala Hamn med i särklass bästa läget, som har en symfoni av mat.
Omdömet skrevs 19 september 2020 från mobil enhet

Fin utsikt med trevlig personal och mycket god mat. Vi åt panerad schnitzel och pasta med räkor, kräftor och musslor .

Datum för besöket: september 2020
Tack 449anetten

Omdömet skrevs 13 augusti 2020 från mobil enhet

Ligger mysigt i Motala vid vattnet.
När vi fick in menyn så övwrraskades vi av att alla rätter var gluten och laktosfria Bara att välja o vraka vilket är ovanligt!
Väldigt mod mat och fantastisk service. Maten kom in väldigt fort.
Vi åt Toast Skagen och Pasta med skaldjur och Pasta med oxfilé.
Vi kommer gärna tillbaka!

Tack moniw409
Omdömet skrevs 11 augusti 2020 från mobil enhet

Trevlig restaurang med uteservering både under tak vid vattnet och utomhus. God mat med väl tilltagna portioner

Tack Emdape
Omdömet skrevs 10 augusti 2020 från mobil enhet

Svag 3:a. Ok lunch men verkligen inte mer än så! Isterbanden saknade syran och serverades på ett ganska intetsägande sätt med tärnade (!) rödbetsbitar och ljummen stuvad potatis. Varmare stuvad potatis, vackert skivad rödbeta och liten persiljekvist och/eller vad som helst hade lyft rätten! Bra och + i kanten var att det fanns handsprit placerad innan salladsbuffén.

Tack O9103BEevak
Omdömet skrevs 8 augusti 2020

Trevlig personal, men dålig uppmärksamhet på om man önskar något mer, efter att vi ätit upp, tex mer dricka eller efterrätt. Ätit vegetarisk hamburgare flera gånger, superb, förutom det torra hamburgerbröd, alla gånger.

Tack Smulan-59

Resenärer som tittade på Hamnkrogen tittade också på

Motala, Östergötlands län

Besökt Hamnkrogen? Berätta vad du tyckte!