“Fantastiskt sallad!”

Sjöglimten Cafe & Kök
Rankad som nr 5 av 55 Restauranger i Motala
Kök: Thailändskt, Skandinaviskt
Beskrivning: Detta är Motalas stilrena restaurang & café där vi erbjuder er lunch varje vardag, fräscha sallader, lättare maträtter, A la Carté rätter, härliga bakelser, eller varför inte bara en latte med vänner/familjen? Kom in och ta en fika, en bit mat, ett glas vin i en avslappnad miljö och känn den friska brisen av sjö som avspelgar sig i lokalen. Vi har fullständiga rättigheter! Sköna hälsningar Sjöglimten med personal.
Omdömet skrevs 30 september 2018 från mobil enhet

En fräsch och mycket god sallad med kyckling var en av de 5 lunchalernativen som restaurangen hade på menyn den här dagen. Rekommenderas varmt. Dessutom behövde vi inte vänta någon längre tid trots att det var relativt mycket folk.

1  Tack 409susannew

Omdömet skrevs 29 augusti 2018 från mobil enhet

Vi åt middag här. Inte jätte stor meny men en bra blandning för alla smaker. Bra vegetariska rätter. Varmrätter kostade från 150 - 290 SEK. Vi upplevde det som bra värde för pengarna. Lite mager vinlista vid vårat besök. Personalen bad om ursäkt och var förövrigt mycket kunnigt och vänlig. Läget är mycket centralt och tillgängligt från alla håll. Hotell, båt eller husbil.

Tack Per H
Omdömet skrevs 12 augusti 2018 från mobil enhet

Trevlig krog med vällagad mat. Valde en skaldjurspasta som smakade mycket bra.
Trevlig personal och bra service. Kan tänka mig att besöka Sjöglimten igen. Då ska jag prova planksteken som såg mycket god ut.

Tack Jobru71
Omdömet skrevs 12 augusti 2018 från mobil enhet

Allt vi åt var jättegott och vi var nöjda.
Räkorna och musslorna i pastan var jättegod. Färska musslor med skal ett stort plus.

Tack 72fia
Omdömet skrevs 11 augusti 2018 från mobil enhet

Åt plankstek. Köttet ok, mos och sås nära på oätligt. Rekommenderar er att inte spendera era pengar här.

Tack Rulfert

Resenärer som tittade på Sjöglimten Cafe & Kök tittade också på

Motala, Östergötlands län

Besökt Sjöglimten Cafe & Kök? Berätta vad du tyckte!