Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Lätt att trivas på Medevi brunn. Lugn och vacker miljö. Något slitet boende men charm och känsla väger upp.
Åt middag på Schweizeriet. Fiskgryta och hjortfilé åt vi och det smakade mycket bra och var mer än prisvärt. Goda viner till maten och vi lämnade mätta och mycket nöjda.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 225Emmi
Omdömet skrevs 7 juli 2020 från mobil enhet

Samlad brunnsmiljö med massor av gamla färgstarka byggnader med spännande historia. Här känner man historiens vingslag. Lite slitet och i olika stadier av underhåll och förfall men mycket genuint och charmigt. Ett område med patina!

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack 11ErikS
Omdömet skrevs 31 januari 2020

Har varit på midsommarfirande flera år. Fantastiskt traditionellt firande med brunnsorkester. Mycket fina hotellrum med brunnsatmosfär. Lunch och middag och frukost också bra. Fint område med små butiker.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack johansson70
Omdömet skrevs 17 juli 2019

Fin och intressant miljö med spännande historia. Övernattade med Brunnspaket, rent men slitet rum, kallt trots sommar. I paketet ingår tvårätters middag, inte värt pengarna. ”Hovmästaren” var stressad, trots att restaurangen var tom, och inte särskilt trevlig, verkade bara vilja gå hem. Maten var ljummen och ganska trist.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack malenakristin
Omdömet skrevs 4 april 2019

Stannade till här för att titta på Brunnsmiljön och framförallt Brunnshuset. Finns möjlighet att både ligga över och att äta på området, men vi tog bara en promenad. Vi hade ingen tanke på att äta här eftersom vi var mätta när vi var här.

Datum för vistelsen: juni 2018
Tack 418johnnyd