Spara

Väldigt positiv

Omdömet skrevs 12 september 2022
Lars W
Läs alla 188 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 19 september 2022 från mobil enhet

Världens bästa museum. Underbara fordon av alla de slag, men allra roligast är alla tidstypiska detaljer, som brylcreme, husvagnen med tvättlina med nylonkläder hängandes, varm korv-automaten, cykelverkstaden. Alla uppskattar det här fantastiska stället, oavsett ålder. Har varit där 15-20 gånger de senaste 10 åren, och kommer definitivt tillbaka. Igen och igen

Datum för upplevelsen: september 2022
Tack Eva P
Omdömet skrevs 12 september 2022

Motormuset var en mycket glad överraskning. Inte bara bilar, motorcyklar och mopeder utan även radioapparater och kameror mm. Mycket värt ett besök.

Datum för upplevelsen: september 2022
Tack Lars W
Omdömet skrevs 26 augusti 2022 från mobil enhet

…utan även ett museum som passar nostalgiker av plylar av många slag som radio, tv, leksaker, telefoner m.m. Kort sagt en fantastisk samling där bilar står i fokus.väl värt att göra an avstickare till Motala för detta museum.

Datum för upplevelsen: augusti 2022
Tack vastervik04
Omdömet skrevs 9 augusti 2022

Hade inte så stora förväntningar när vi kom hit men oj vilken nostalgi när man kom in och fick se vad som fanns. Kände igen gamla radioapparater som mina morföräldrar haft bland annat. Här fanns allt även för den icke motorintresserade. Klart värt ett besök.

Datum för upplevelsen: augusti 2022
Tack Tilan K
Omdömet skrevs 4 augusti 2022

Trevligt muséum med många fina bilar och många saker som väckte minnen från forna dagar, väl värt ett besök.

Datum för upplevelsen: juli 2022
Tack Annika J