Spara
Höjdpunkter från omdömen
Överraskande bra

Hade inte så stora förväntningar när vi kom hit men oj vilken nostalgi när man kom in och fick se ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
Tilan K
Toppenbesök

Omdömet skrevs 22 juni 2022
Olaw A
Skåne län, Sverige
Läs alla 183 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 22 juni 2022

Mycket trevligt. Oväntat med Beatles-utställning i ett motormuseum. Förutom alla fina bilar så finns det en stor mängd teknik som tv, radio, telefoner och inte minst en fotoavd.

Datum för upplevelsen: juni 2022
1  Tack Olaw A
Omdömet skrevs 30 april 2022

Här kan man lätt gå omkring i flera timmar och här finns nåt för alla, även de som inte är så intresserade av gamla bilar, motorcyklar. Allt var mycket välordnat. Det går bra att parkera på den stora parkeringsplatsen och det kostade 3 kr/timme.

Datum för upplevelsen: april 2022
1  Tack 907mariannee
Omdömet skrevs 2 augusti 2021

Motala Motormuseum
Med mycket mer än bara bilar och motorer!
Här finns allt från rör-radio via vinyl (stenkaka) spelare till Formel1 bilar och dragsters.
Man spenderar lätt några timmar här och avslutar i deras kafe!
Mycket trevlig upplevelse som rekommenderas varmt!

Datum för upplevelsen: juli 2021
1  Tack jockesvensson
Omdömet skrevs 26 juni 2021

Mycket att se, vi gick två rundor, olika dagar, fanns bilarm mopeder, Tv, radio, mobiler, ja allt man kunde önska sig. Spännande att se och minnas saker från andra tider.

Datum för upplevelsen: juni 2021
1  Tack Gunilla S
Omdömet skrevs 23 maj 2021 från mobil enhet

Motormuseet är väl värt att tillbringa lite tid på. Där finns bilar från alla sekler. Det fanns radioapparater och tjock-tv:n jag kände igen från min barndom. Mobiltelefoner i alla fasonger, motorcyklar, cyklar och mopeder. Bilar som ägts av Churchill, Elvis och Zlatan. Etc. Gå hit och titta om du har vägarna förbi. Tja, det är faktiskt också värt en omväg!

Datum för upplevelsen: maj 2021
1  Tack 545janettea