Spara

545janettea
Stockholm, Sverige
från mobil enhet
Väl värt ett besök

Mycket intressant besök på museet. Där fanns något för alla, även om man inte är jätteintresserad ... läs mer

Omdömet skrevs 14 februari 2021
Carina20152015
Jönköping, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 174 omdömen

Omdömet skrevs 23 maj 2021 från mobil enhet

Motormuseet är väl värt att tillbringa lite tid på. Där finns bilar från alla sekler. Det fanns radioapparater och tjock-tv:n jag kände igen från min barndom. Mobiltelefoner i alla fasonger, motorcyklar, cyklar och mopeder. Bilar som ägts av Churchill, Elvis och Zlatan. Etc. Gå hit och titta om du har vägarna förbi. Tja, det är faktiskt också värt en omväg!

Datum för upplevelsen: maj 2021
Tack 545janettea
Omdömet skrevs 14 februari 2021 från mobil enhet

Mycket intressant besök på museet. Där fanns något för alla, även om man inte är jätteintresserad av bilar.
Det är ju inte utan att man blir nostalgisk.

Datum för upplevelsen: februari 2021
Tack Carina20152015
Omdömet skrevs 29 oktober 2020 från mobil enhet

Ett museum som har mycket bilar/saker från olika tidsepoker. Öppettiderna är generösa, och att som gäst boende på hotellet kunna röra sig mellan olika delar genom museisamlingarna är riktigt häftigt. Klart värt ett besök.

Datum för upplevelsen: oktober 2020
Tack ingero748
Omdömet skrevs 17 oktober 2020

Vem hade kunnat tro att ett Motormuseum skulle vara så intressant för alla! Här finns allt från lyxiga gamla bilar till spionkameror, radioapparater, cyklar osv. Allt ordnat i miljöer som fick oss att resa bakåt i tiden.

Datum för upplevelsen: oktober 2020
Tack Sonlys
Omdömet skrevs 16 augusti 2020 från mobil enhet

Kul att vandra bland gamla bilar. De har byggt upp roliga miljöer runt bilarna. Blev en del igenkännande minnen.
Trevlig personal.

Datum för upplevelsen: augusti 2020