Spara
Höjdpunkter från omdömen
Väldigt intressant

Motormuseet är väl värt att tillbringa lite tid på. Där finns bilar från alla sekler. Det fanns ... läs mer

545janettea

Stockholm, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 173 omdömen

Omdömet skrevs 29 oktober 2020 från mobil enhet

Ett museum som har mycket bilar/saker från olika tidsepoker. Öppettiderna är generösa, och att som gäst boende på hotellet kunna röra sig mellan olika delar genom museisamlingarna är riktigt häftigt. Klart värt ett besök.

Datum för upplevelsen: oktober 2020
Tack ingero748
Omdömet skrevs 17 oktober 2020

Vem hade kunnat tro att ett Motormuseum skulle vara så intressant för alla! Här finns allt från lyxiga gamla bilar till spionkameror, radioapparater, cyklar osv. Allt ordnat i miljöer som fick oss att resa bakåt i tiden.

Datum för upplevelsen: oktober 2020
Tack Sonlys
Omdömet skrevs 16 augusti 2020 från mobil enhet

Kul att vandra bland gamla bilar. De har byggt upp roliga miljöer runt bilarna. Blev en del igenkännande minnen.
Trevlig personal.

Datum för upplevelsen: augusti 2020
Tack brahotels
Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Motormuseet innehåller så mycket mer än gamla bilar, mopeder och motorer. Här hittar du mormors radiogrammofon, picknicksetet - du vet stolar som förvarades inlett hopfällbart bord - och mycket mer som minner om din barn- och ungdomstid (om du är född 1930 - 1955 (ca). Kul att återse och/eller visa för barn och barnbarn.

Datum för upplevelsen: september 2019
Tack Gunilla E
Omdömet skrevs 3 augusti 2020 från mobil enhet

Trevligt och prisvärt
Fanns en del annat än bara bilar - gamla telefoner o radioapparater.
Saknade dock den bilen som jag helst velat se - en Delorean - men den var såld av ägaren som haft den utlånad till museet:-(

Datum för upplevelsen: augusti 2020
1  Tack JS00001111