Spara
Höjdpunkter från omdömen
Toppenbesök

Mycket trevligt. Oväntat med Beatles-utställning i ett motormuseum. Förutom alla fina bilar så ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
Olaw A
Skåne län, Sverige
Ett mycket trevligt motormuseum

Här kan man lätt gå omkring i flera timmar och här finns nåt för alla, även de som inte är så ... läs mer

Omdömet skrevs 30 april 2022
907mariannee
Läs alla 178 omdömen

Omdömet skrevs 17 oktober 2020

Vem hade kunnat tro att ett Motormuseum skulle vara så intressant för alla! Här finns allt från lyxiga gamla bilar till spionkameror, radioapparater, cyklar osv. Allt ordnat i miljöer som fick oss att resa bakåt i tiden.

Datum för upplevelsen: oktober 2020
Tack Sonlys
Omdömet skrevs 16 augusti 2020 från mobil enhet

Kul att vandra bland gamla bilar. De har byggt upp roliga miljöer runt bilarna. Blev en del igenkännande minnen.
Trevlig personal.

Datum för upplevelsen: augusti 2020
Tack brahotels
Omdömet skrevs 10 augusti 2020

Motormuseet innehåller så mycket mer än gamla bilar, mopeder och motorer. Här hittar du mormors radiogrammofon, picknicksetet - du vet stolar som förvarades inlett hopfällbart bord - och mycket mer som minner om din barn- och ungdomstid (om du är född 1930 - 1955 (ca). Kul att återse och/eller visa för barn och barnbarn.

Datum för upplevelsen: september 2019
Tack Gunilla E
Omdömet skrevs 3 augusti 2020 från mobil enhet

Trevligt och prisvärt
Fanns en del annat än bara bilar - gamla telefoner o radioapparater.
Saknade dock den bilen som jag helst velat se - en Delorean - men den var såld av ägaren som haft den utlånad till museet:-(

Datum för upplevelsen: augusti 2020
1  Tack Jakob S
Omdömet skrevs 29 juli 2020

Ett intressant museum med mycket att titta på, bilar, mopeder och mycket annat. Pensionärer får rabatt på inträdet, 90:-/pers.

Datum för upplevelsen: juli 2020
2  Tack bosse934