Spara
Höjdpunkter från omdömen
Toppenbesök

Mycket trevligt. Oväntat med Beatles-utställning i ett motormuseum. Förutom alla fina bilar så ... läs mer

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan
Olaw A
Skåne län, Sverige
Ett mycket trevligt motormuseum

Här kan man lätt gå omkring i flera timmar och här finns nåt för alla, även de som inte är så ... läs mer

Omdömet skrevs 30 april 2022
907mariannee
Läs alla 178 omdömen

Omdömet skrevs 3 augusti 2020 från mobil enhet

Trevligt och prisvärt
Fanns en del annat än bara bilar - gamla telefoner o radioapparater.
Saknade dock den bilen som jag helst velat se - en Delorean - men den var såld av ägaren som haft den utlånad till museet:-(

Datum för upplevelsen: augusti 2020
1  Tack Jakob S
Omdömet skrevs 29 juli 2020

Ett intressant museum med mycket att titta på, bilar, mopeder och mycket annat. Pensionärer får rabatt på inträdet, 90:-/pers.

2  Tack bosse934
Omdömet skrevs 23 juli 2020

Mycket innehållsrikt med en del överraskande inslag som radioapparater och gamla kameror. Jag gottade mig åt fina, klassiska, bilar med historia medan barnbarnet kanske tyckte att det blev lite för mycket av det goda :)

Trevlig personal som släppte in oss trots att vi inte kunde betala :) (deras kortläsare fungerade inte av någon anledning och kontanter hade vi inte med oss (om det ens gick att använda))

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack tripparekg
Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Otroligt fin samling. Mycket att se. Fina miljöer . Passar både barn och vuxna. Många fina Flashbacks

Tack kukariamba
Omdömet skrevs 12 juli 2020 från mobil enhet

Fantastiska bilar och allt annat man kan tänka sig!
Så snyggt gjort. Passar barn, tonåring, ung och gammal. Alla hittar någon favorit!
Mycket historia!
Åk hit och dröm er bort till en svunnen tid.

1  Tack Sylta80