Spara
Höjdpunkter från omdömen
Väldigt intressant

Motormuseet är väl värt att tillbringa lite tid på. Där finns bilar från alla sekler. Det fanns ... läs mer

545janettea
Stockholm, Sverige
från mobil enhet
Väl värt ett besök

Mycket intressant besök på museet. Där fanns något för alla, även om man inte är jätteintresserad ... läs mer

Omdömet skrevs 14 februari 2021
Carina20152015
Jönköping, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 173 omdömen

Omdömet skrevs 29 juli 2020

Ett intressant museum med mycket att titta på, bilar, mopeder och mycket annat. Pensionärer får rabatt på inträdet, 90:-/pers.

1  Tack bosse934
Omdömet skrevs 23 juli 2020

Mycket innehållsrikt med en del överraskande inslag som radioapparater och gamla kameror. Jag gottade mig åt fina, klassiska, bilar med historia medan barnbarnet kanske tyckte att det blev lite för mycket av det goda :)

Trevlig personal som släppte in oss trots att vi inte kunde betala :) (deras kortläsare fungerade inte av någon anledning och kontanter hade vi inte med oss (om det ens gick att använda))

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack tripparekg
Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Otroligt fin samling. Mycket att se. Fina miljöer . Passar både barn och vuxna. Många fina Flashbacks

Tack kukariamba
Omdömet skrevs 12 juli 2020 från mobil enhet

Fantastiska bilar och allt annat man kan tänka sig!
Så snyggt gjort. Passar barn, tonåring, ung och gammal. Alla hittar någon favorit!
Mycket historia!
Åk hit och dröm er bort till en svunnen tid.

1  Tack Sylta80
Omdömet skrevs 17 juni 2020

Mkt trevligt museum, inte gigantiskt men många gamla bilar, mc, cyklar, mopeder, radio, TV, kameror mm

Datum för upplevelsen: juni 2020
Tack ChristerOchMarie