Spara
Höjdpunkter från omdömen
Värt en omväg

Världens bästa museum. Underbara fordon av alla de slag, men allra roligast är alla tidstypiska ... läs mer

Omdömet skrevs 19 september 2022
Eva P
Göteborg, Sverige
från mobil enhet
Väldigt positiv

Motormuset var en mycket glad överraskning. Inte bara bilar, motorcyklar och mopeder utan även ... läs mer

Omdömet skrevs 12 september 2022
Lars W
Läs alla 187 omdömen

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.
Omdömet skrevs 29 juli 2020

Ett intressant museum med mycket att titta på, bilar, mopeder och mycket annat. Pensionärer får rabatt på inträdet, 90:-/pers.

2  Tack bosse934
Omdömet skrevs 23 juli 2020

Mycket innehållsrikt med en del överraskande inslag som radioapparater och gamla kameror. Jag gottade mig åt fina, klassiska, bilar med historia medan barnbarnet kanske tyckte att det blev lite för mycket av det goda :)

Trevlig personal som släppte in oss trots att vi inte kunde betala :) (deras kortläsare fungerade inte av någon anledning och kontanter hade vi inte med oss (om det ens gick att använda))

Datum för upplevelsen: augusti 2019
Tack tripparekg
Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Otroligt fin samling. Mycket att se. Fina miljöer . Passar både barn och vuxna. Många fina Flashbacks

Tack kukariamba
Omdömet skrevs 12 juli 2020 från mobil enhet

Fantastiska bilar och allt annat man kan tänka sig!
Så snyggt gjort. Passar barn, tonåring, ung och gammal. Alla hittar någon favorit!
Mycket historia!
Åk hit och dröm er bort till en svunnen tid.

1  Tack Sylta80
Omdömet skrevs 17 juni 2020

Mkt trevligt museum, inte gigantiskt men många gamla bilar, mc, cyklar, mopeder, radio, TV, kameror mm

Datum för upplevelsen: juni 2020
Tack ChristerOchMarie