“Tack för utsökt mat”

La Beirut Restaurang
Rankad som nr 9 av 55 Restauranger i Motala

Fantastisk mat, saftigt och gott. Och vilka såser. Vi åt kyckling och lamm och i tillägg vinbladsdolmar och kronärtskocka. Smakerna blandade sig utmärkt i munnen. Och det var lätt att få glutenfri mat.

Till råga på allt var personalen väldigt serviceminded och humoristiska.

Vill du äta gott och ha det trevligt en stund i vår tunga vardag? Gå hit!

Datum för besöket: maj 2021
Tack 545janettea

Omdömet skrevs 17 mars 2021

Otroligt fint mat med bästa kvalitet och smak!
Vi varit där igår och överträffades alla våra förväntningar!

Datum för besöket: mars 2021
Tack Dm-Motala
Omdömet skrevs 26 september 2020

Underbar mat, varje rätt helt utsökt. Personalen håller samma höga standard som maten, högsta betyg i alla bemärkelser

Datum för besöket: september 2020
Tack Helena L
Omdömet skrevs 25 september 2020 från mobil enhet

Det är bland det bästa libanesiska restaurang vi har provat och vi har varit på så många. Köttet vi beställde var så god och saftigt. Mezan var så god så man trodde att man var i Libanon och åt. Tyvärr har jag inga bild då vi högg i maten direkt.
Trevligt stället och mycket trevlig personal.
Maten var Värt att åka hela vägen från Uppsala till Motala.

Datum för besöket: september 2020
Tack monasai
Omdömet skrevs 3 augusti 2020 från mobil enhet

Vi besökte restaurangen nyligen och fick en makalös matupplevelse! Det är generösa portioner och jag, som absolut inte, är en gourmand, njöt till fullo. Döm inte restaurangen efter inredningen. Dessa människor kan sin mat!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack lindaz49

Resenärer som tittade på La Beirut Restaurang tittade också på

Motala, Östergötlands län

Besökt La Beirut Restaurang? Berätta vad du tyckte!