“Utmärkt thai buffe”

Kathy Thay Restaurang
Rankad som nr 1 av 55 Restauranger i Motala
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Fantastisk restaurang..har ätit flera gånga,alltid god mat.mycket trevligt personal...välligt romantisk restaurang...billigt pris...rek till alla

Tack Cevin L

2024 av 68 omdömen

Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Vi har besökt kathy thai flera gång...mycket god mat..Perfekt ställe för carlos.fint inredning o bra miljö..missa inte kathy thai.

1  Tack kumbaone
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Maten smackar mycket bra och mycket trevlig personal rekommenderar maten till såna som gillar thaimat

Tack Lemmy P
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt god mat och det var väldigt snäll och trevlig personal. Rekommenderar det till alla som gillar thaimat!!

Tack Linus T
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Jag har varit här med kompisar många gånger och det ör väldigt gott med trevlig personal, rekommenderar det väldigt mycket.

Tack Adam A

Resenärer som tittade på Kathy Thay Restaurang tittade också på

Motala, Östergötlands län

Besökt Kathy Thay Restaurang? Berätta vad du tyckte!