“Utmärkt”

Kathy Thay Restaurang
Rankad som nr 1 av 55 Restauranger i Motala
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt god mat och det var väldigt snäll och trevlig personal. Rekommenderar det till alla som gillar thaimat!!

Tack Linus T

Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Jag har varit här med kompisar många gånger och det ör väldigt gott med trevlig personal, rekommenderar det väldigt mycket.

Tack Adam A
Omdömet skrevs 29 mars 2018 från mobil enhet

Mycket fint restaurang...finns många att välja..mycket vällaga...har vart flera gånga.alltid nöjda..min favorit är bläckfisk...rekomenderas stark♥

Tack Kristoffer M
Omdömet skrevs 25 mars 2018 från mobil enhet

Besöker ofta detta ställe, mycket bra mat och trevlig personal. Buffén är väldigt god. Besök gärna!!

Tack Axel P
Omdömet skrevs 24 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk god mat...har vart i Kathy thai restaurang flera gånga...alltid nöjda med buffé...många folk som kommer med buffé...bästa thai buffé...mycket fint i mysigt ställe... rekommenderas

Tack Voyage762935

Resenärer som tittade på Kathy Thay Restaurang tittade också på

Motala, Östergötlands län

Besökt Kathy Thay Restaurang? Berätta vad du tyckte!