“Sämsta mc jag någonsin stannat på”
Omdöme om McDonald's

McDonald's
Rankad som nr 48 av 55 Restauranger i Motala
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Tog lång tid att få mat, kaos i köket och en massa fel på beställningen när det väl kom. Tex pommes fick lämnas tillbaks då de var som spagetti..... smutsiga toaletter och fullt vid sopptunnorna. Prickade vi in en dag med bara sommarjobbare kanske??

Datum för besöket: juni 2017
Tack mrAlokin

Omdömet skrevs 10 juli 2016

Den första McDonald jag besökt som kan hantera hela logistiken kring att servera bilburna gäster en vällagad måltid snabbt och som trots köbildning lyckas hålla rent och snyggt inomhus!
Välsmakande pommes frites - helt nygjorda och hamburgare som kändes riktigt fräscha och vällagade!
Vänlig personal och ett mycket rationellt kösystem för hämtning av tillagad måltid!
Ett extra plus för synnerligen god ordning i lokalen och fräscha toaletter!

Datum för besöket: juli 2016
Tack 830christern

Resenärer som tittade på McDonald's tittade också på

Motala, Östergötlands län

Besökt McDonald's? Berätta vad du tyckte!