“Bästa McDonalds i sverige!!”
Omdöme om McDonald's

McDonald's
Rankad som nr 29 av 57 Restauranger i Motala
Kök: Amerikanskt
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Åt här på väg till jobb. Väldigt trevlig personal, kort väntetid och väldigt bra mat!! Hit kommer jag komma igen.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 445filippah

Omdömet skrevs 2 januari 2019

Som vilket annat McDonalds som helst. Tog long tid att få maten när vi var där. Bra möjligheter för barnen att leka av sig ute både inne och ute.

Datum för besöket: januari 2019
Tack Fredrik A
Omdömet skrevs 23 augusti 2016 från mobil enhet

Provade vegetariskt
De borde de sluta med är mitt omdömde kaffe o glass funkar
Vego låt någon annan sköta dina vegetariska nödlösningar om du inte äter kött eller Pippi
Köp dig en avokado och stilla hungern med

Datum för besöket: juli 2016
Tack sylviagropen
Omdömet skrevs 25 juni 2016 från mobil enhet

Menyn är ju som den är. Duger bra när man är hungrig och sugen.

Frukostmenyn är riktigt bra och har faktisjt de flesta alternativen.

Min partner har lite speciella önskemål och personalen är alltid lyhörd och serverar det som önskas.

Det går tyvärr ofta långsamt.

Datum för besöket: juni 2016
Tack sverigesara
Omdömet skrevs 6 mars 2016

Kaffe på maten på vägen. Man vet alltid vad man får på McDonalds och det är riktigt skönt när man är på vägen

Datum för besöket: mars 2016
Tack Bengt_schweden

Resenärer som tittade på McDonald's tittade också på

Motala, Östergötlands län

Besökt McDonald's? Berätta vad du tyckte!