“Superbe”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
11 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

41 omdömen
16 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 19 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 5 maj 2018 för en vistelse i april 2018
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: april 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
maj 6 2018
Merci à vous pour ce bel avis. Nous serons très heureux de vous accueillir à nouveau avec en prime un beau plateau de fruits de mer. Bonne continuation et à bientôt !
hecqp
Bois D'Haine
1 omdöme
Omdömet skrevs 11 augusti 2017 för en vistelse i juli 2017

Datum för vistelsen: juli 2017
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
aug 14 2017
Merci pour ce bel avis et vous avez raison pour les tables de jardin, nous allons les remplacer.
La caution va vous restituée directement par Tripadvisor.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera