“Härlig uteservering”

Kök: Europeiskt
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 7 augusti 2018

En mycket härlig och populär restaurang att kunna sitta ute och äta en god lunch eller middag på en fin sommardag.

Tack Peter B
jimmys359, Ägare på Åss paviljongen, svarade på det här omdömetSvarade 18 augusti 2018

Tackar ödmjukast för detta Peter. Mvh Åss paviljongen crew.

Omdömet skrevs 30 juli 2018 från mobil enhet

Trevligt och bra läge vid segegbåtshamnen. Bra service och trevligt bemötande av personalen. Snabb service och väldigt god abborre till middag! Rekommenderas!

Tack Kent H

Tusen tack för denna recension Kent. Mvh Åss paviljongen crew

Omdömet skrevs 30 juli 2018 från mobil enhet

Perfekt ställe för en sen lunch i varm och skön miljö med fläkt från havet. Passade utomordentligt för gumman och mig då även hunden var på stadsutflykt. Hon (hunden) var så välkommen på terrassen och var även den som fick servering först, en stor skål med vatten. Uppskattat! Överlag trevlig och serviceinriktad personal. Att dessutom maten var mycket god gör inte saken sämre. Inte ens notan förskräckte, toppbetyg!

Tack O2036XUjane

Tack så mycket Jan för detta. Mvh Åss paviljongen crew.

Omdömet skrevs 25 juli 2018 från mobil enhet

Planerade för att äta middag eftersom hört att restaurangen numera är mycket bra. När skulle boka på plats såg vi mycket fina lunchrätter. Det blev lunch. Åt pulled chicken med picklad paprika bl.a., sötpotatischips, friterade lökringar och parmesankräm. Supergott. Några kvällar senare åt vänner middag och de var också mycket nöjda. Rekommenderas varmt.

Tack Foodlover1112

Tack för detta. Mvh Åss paviljongen crew

Omdömet skrevs 21 juli 2018 från mobil enhet

Maten är helt ok. Räksmörgåsen är superduper! Pulledchicken är smaklös och med genomblött bröd, rekomenderas inte.
Servicen var rent ut sagt usel, vi blev inte uppmärksammade i kön, lång väntetid på att få beställa och inget bröd levererades förrän vi bad om det.
Gå någon annanstans om ni har möjlighet.

Tack hkr9609

Resenärer som tittade på Åss paviljongen tittade också på

Mariehamn, Aland Island

Besökt Åss paviljongen? Berätta vad du tyckte!