“Lättsam o trevlig lunch!”
Omdöme om Åss paviljongen

Åss paviljongen
Rankad som nr 8 av 60 Restauranger i Mariehamn
Kök: Europeiskt
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 30 juli 2018 från mobil enhet

Perfekt ställe för en sen lunch i varm och skön miljö med fläkt från havet. Passade utomordentligt för gumman och mig då även hunden var på stadsutflykt. Hon (hunden) var så välkommen på terrassen och var även den som fick servering först, en stor skål med vatten. Uppskattat! Överlag trevlig och serviceinriktad personal. Att dessutom maten var mycket god gör inte saken sämre. Inte ens notan förskräckte, toppbetyg!

Tack O2036XUjane
jimmys359, Ägare på Åss paviljongen, svarade på det här omdömetSvarade 18 augusti 2018

Tack så mycket Jan för detta. Mvh Åss paviljongen crew.

Omdömet skrevs 25 juli 2018 från mobil enhet

Planerade för att äta middag eftersom hört att restaurangen numera är mycket bra. När skulle boka på plats såg vi mycket fina lunchrätter. Det blev lunch. Åt pulled chicken med picklad paprika bl.a., sötpotatischips, friterade lökringar och parmesankräm. Supergott. Några kvällar senare åt vänner middag och de var också mycket nöjda. Rekommenderas varmt.

Tack Foodlover1112

Tack för detta. Mvh Åss paviljongen crew

Omdömet skrevs 21 juli 2018 från mobil enhet

Maten är helt ok. Räksmörgåsen är superduper! Pulledchicken är smaklös och med genomblött bröd, rekomenderas inte.
Servicen var rent ut sagt usel, vi blev inte uppmärksammade i kön, lång väntetid på att få beställa och inget bröd levererades förrän vi bad om det.
Gå någon annanstans om ni har möjlighet.

Tack hkr9609
Omdömet skrevs 13 juli 2018 från mobil enhet

Vi stannade för lunch och åt en väldigt god lax och pullchicken burgare. Mysigt att sitta precis vid hamnen. Trevlig personal och snabb servering.

Tack lotsto

Tusen tack för detta. Mvh Åss paviljongen crew.

Omdömet skrevs 19 juni 2018

God mat med med lokala, ekologiska råvaror i mån av tillgång. På Bistromenyn är Seglistoasten min favorit och på á la carten Bolstaholms carpaccio som förrätt, abborfilén till main och vaniljglass ned Tjinuskisås till efterrätt. Supertrevligservice. Lägg till skådespelet att se seglare försöka lägga till kajerna, underhålln8ng rakt igenom....

Datum för besöket: juni 2018
Tack Göran l

Detta tackar vi ödmjukast för Göran. Mvh Åss paviljongen crew.

Resenärer som tittade på Åss paviljongen tittade också på

Mariehamn, Aland Island

Besökt Åss paviljongen? Berätta vad du tyckte!