“Traditionsriktig meny”

Kök: Europeiskt
Bra för: Romantiska möten
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 19 juni 2018

God mat med med lokala, ekologiska råvaror i mån av tillgång. På Bistromenyn är Seglistoasten min favorit och på á la carten Bolstaholms carpaccio som förrätt, abborfilén till main och vaniljglass ned Tjinuskisås till efterrätt. Supertrevligservice. Lägg till skådespelet att se seglare försöka lägga till kajerna, underhålln8ng rakt igenom....

Datum för besöket: juni 2018
Tack Göran l
jimmys359, Ägare på Åss paviljongen, svarade på det här omdömetSvarade 18 augusti 2018

Detta tackar vi ödmjukast för Göran. Mvh Åss paviljongen crew.

Omdömet skrevs 6 juni 2018 från mobil enhet

Mysig familjär restaurang med vacker utsikt över gästhamnen. Restaurangen serverar a la carte meny inne i restaurangen och en terass meny ute på den soliga terassen.

Datum för besöket: juni 2018
Tack susannag102

Tusen tack för detta Susanna. Mvh Åss paviljongen crew.

Omdömet skrevs 23 januari 2018 från mobil enhet

Restaurangdagarna 2018. Valde kombinerad förätt varmrätt för förmånliga 20€. Maten var väldigt god. Det som drog ner var serveringspersonalens förvirring. Vårt sällskap fick bröd till bordet först när förrätten kom, en förrätt samt dryckesbeställning glömdes bort, vi fick be om påfyllnad vatten, varmrätten hamnade rätt men ett önskemål glömdes bort, efterrättantalet uppfattades fel. Väldigt oobservant och oalerta.Kocken räddade helhetsintrycket. Fin restaurangmiljö i övrigt som vanligtvis inte har öppet såhär års.

Datum för besöket: januari 2018
Tack David S
Omdömet skrevs 23 september 2017 från mobil enhet

Fin, mysig restaurang vid småbåtshamnen. God mat, trevlig miljö. Husets arkitektur särdeles flott. En av de bästa i Mariehamn.

Datum för besöket: september 2017
Tack pere866
Omdömet skrevs 13 augusti 2017 från mobil enhet

Bra god och rejäl schnitzel till lunch. Fint belägen vid vattnet, skönt och väldigt trevligt sommartid. Kanske lite dyrt för att vara lunch!

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Kent H

Resenärer som tittade på Åss paviljongen tittade också på

Mariehamn, Aland Island

Besökt Åss paviljongen? Berätta vad du tyckte!