Omdömet skrevs 6 januari 2020 från mobil enhet

Rent och fräscht (skulle dock behövas lite renovering), enkel frukost men fullt godkänd. Storleken på rummet var bra. Blev uppgraderade till ett rum med havsutsikt. Hotellet ligger bra och centralt. Summa summarum var vi väldigt nöjda!

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack 369idap
Omdömet skrevs 20 december 2019 från mobil enhet

Rent o snyggt. Ligger bra centralt och nära till havet. Bra sängar. Trevlig personal. Lite torftig frukost för att vara ett bättre hotell, men det som fanns smakade bra. Ett hotell jag gärna kommer att återvända till.

Datum för vistelsen: december 2019
Tack Elakaarna
Omdömet skrevs 2 december 2019

Vi besökte Mariehamn med en resegrupp på 14 personer nyligen. Vi har tidigare bott på hotellet och varit nöjda redan då. Nu är hotellet utbyggt och nyrenoverat så vi hade höga förväntningar. Alla dessa infriades med råge! Personalen är fantastiskt trevlig och rummen var väldigt fina. Sängarna underbara att sova i och badrummen höll bra klass. Frukosten var jättebra med fina små finesser och roliga tillbehör, ingefärs-shotsen var en ordentlig morgonkick. Kan verkligen rekommendera Park Alandia om du besöker Mariehamn. Det enda som kanske var lite sämre var städningen av rummen, en liten detalj kanske men där var det inte riktigt bra...

P.S. Hotellet Pub är jättetrevlig...

Datum för vistelsen: december 2019
Tack SVEATRAVEL
Omdömet skrevs 24 oktober 2019

Fick ett rum med mycket kort varsel till bra pris. Rummet var nyrenoverat med stor bra säng, perfekt när man reser med en 2-åring. Rent och fräsch. Trevlig personal. Bra frukostbuffé.
Rekommenderas verkligen!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Maria L
Omdömet skrevs 7 oktober 2019

Ett hotell i centrala Mariehamn. Hotellet har trevlig och hjälsam personal i receptionen. Det finns cyklar att låna för hotellets gäster. Det finns under sommaren en utomhuspool med tillhörande poolbar. Det finns även en inomhuspool med bastu om det skulle vara sämre väder. Rummen är ljusa och rymliga. Fräscht badrum med badkur och separat dusch. Sköna sängar och det finns minibar. Alla rummen har balkong och vattenkokare med té eller kaffe. Frukosten är riklig och god med ålandska råvaror. Vissa rum har havsutsikt.

Rumstips: Rum högt upp med balkong och havsutsikt.
Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Sören J