Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline
Agoda.com
Omdömet skrevs 2 maj 2017

jag tyckte gästhemmet var bra för det är nära till allting i stan. Entrén var välkomnande och fin. Rummen var fräscha och bekväma. Och personalen var jätte trevlig och snälla. Gästhemmet var ett snyggt rent och nära till hamnen.

Rumstips: alla rum är lika
Datum för vistelsen: april 2017
2  Tack jangustavson
Omdömet skrevs 4 november 2016 från mobil enhet

Undvik detta pensionat om ni inte är desperata. Väldigt smutsigt, bara kallvatten i handfatet på rummet, ingen person i receptionen utan min nyckel låg där i ett kuvert tillgängligt för vem som helst. Ytterdörren olåst hela natten. Jag försökte avboka 13 dagar innan ankomst och hade först enormt stora svårigheter att få kontakt med någon och möttes sedan av nobben trots att min vistelse inte kostade dem något då personal verkar obefintlig.

Datum för vistelsen: november 2016
Restyp: Reste ensam
23  Tack HelenaF33
Omdömet skrevs 5 augusti 2015

Beläggen centralt endast 5 min. gång avstånd från hamnen. Denna gästhem har inte så mycket att erbjuda. Wi-fi finns men funkar bara ibland. Frukost är av den enklaste varianten och oftast är det stökigt även på nätterna. Nästa gång blir det riktigt hotell för min del eftersom prisskillnaden är minimalt.

Rumstips: Wi-fi funkar tyvärr inte.
Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack Nikos Z
Omdömet skrevs 2 augusti 2015

Enkel incheckning med kuvert i entrén när jag kom vid 18-tiden eftersom ingen personal fanns på plats. Enkelt men helt OK enkelrum med en bädd. Rent och prydligt.
Mycket enkel frukost. Endast en sorts bröd, ingen yoghurt. Toa och dusch i korridor delad med övriga gäster.

Rumstips: Prisvärt budgethotell, boka inte under Rock-Off om du vill ha lugn och ro.
Datum för vistelsen: juli 2015
  • Restyp: Reste ensam
6  Tack 40bengts
Omdömet skrevs 27 juli 2015

Mycket trevlig och serviceminded personal som fixar och donar för att alla gäster ska få det bra.
Frukost ingår.
Centralt boende i Mariehamn med "riktiga sängar.
Toalett och dusch nära rummen.
Fint att man kan sitta ute och ta en kaffe mm.

Datum för vistelsen: juli 2015
Tack ebet1963