Priceline
eDreams
Travelocity
Omdömet skrevs 26 september 2019 från mobil enhet

Ordinärt rum med balkong mot gatan. Två stolar och bord.
Bra säng, tv och soffbord med EN fåtölj trots att det är dubbel rum
Ledsam frukost med torrt bröd, apelsin saft, sönder kokt gröt ,ljummet thevatten , ägg o korv. Kan inte rekommenderas

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste ensam
Tack Christina K
Omdömet skrevs 7 augusti 2019 från mobil enhet

Luktade unket i badrummet, inget duschdraperi. Uppgraderade till ett rum med balkong och det höjde den totala upplevelsen. Fin utsikt över poolen och hamnen. Kunde ha balkongdörren öppen på natten då det var väldigt varmt. Frukosten var katastrof, så besviken! Oengagerad personal utan servicekänsla. Dålig mat typ utspädd juice, varm yoghurt och grå daskig äggröra. Dåliga med både bröd och pålägg att välja på!
Poolen var bra, skönt att kunna ta ett svalkande dopp i värmen, sköna solstolar!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack AnkiB
Omdömet skrevs 1 augusti 2019

Rummet ser ut som ett rum i bortersta östern. Telefon med snurrplatta. Ingen AC, kokhett på rummet. Hårda sängar alá 80-tal. Ingen duschdraperi vatten på hela badet.

Hade ”turen” att få rummet på nedersta plan precis vid pooltrappan och vägen till parkeringen. Kändes som man hade ”besök” hela tiden. Fruktansvärt oväsen från golvet som består av träplankor/plåt.

Det allra värsta, frukosten. Gick ett varv och kollade, såg helt urplockat ut. Tog två glas juice ur maskiner som såg ut att behöva en rengöring (nej byt ut dom). Juicen gick inte att dricka. Helt utblandad med vatten. Äggröran såg ut att ha stått en vecka, rann vätska ur den. Tog ett par tuggor.

Grannarna vid frukostbordet pratade oavbrutet om kroniska magsjukdomar. Gick äcklad därifrån.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Restyp: Reste ensam
Tack Mikael J
Omdömet skrevs 3 juli 2019 från mobil enhet

Okej rum på tredje våningen. Sköna sängar, vattenkokare o pulverkaffe. Mysigt med stolar ute på loftgången, kvällssol och begränsad utsikt mot havet.
Tillgång till tempererad pool om man ville.
Lugnt och tyst på natten.
Frukosten var dock rörig. Kom ner när alla andra var där. Fullt i matsalen och tomt på faten. Logistiken var inte så smart och de var få som jobbade så det tog tid att fylla på. Vi gav upp att vänta på påfyllning men åt av det som fanns och blev nöjda ändå.
Med tanke på priset så tycker vi ändå att det var mycket prisvärt. Har bott på betydligt dyrare ställen som varit sämre.
Kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Malinreser
Omdömet skrevs 17 september 2018

Ett trivsamt hotell nära färjeterminalen till Viking Line och Birka. Hjälpsam och trevlig personal i receptionen. Det finns en uppvärmd swimmingpool. Rummen mot poolen har kvällssol och utsikt över hamnen. Frukosten är god och mättande.

Rumstips: Rum högt upp och mot poolen.
Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack Sören J