Omdömet skrevs 28 mars 2018

Bodde i ett standardrum på 2 vån med balkong mot trädgården. Inga mygg i rummet om man hade balkongdörren stängd. Jättefin stor dusch med bra vattenflöde. Mycket bra frukost med stort utbud. Stranden underbar med fina solstolar och parasoll. Bra sittplatser och solstolar i skuggan.

Bodde här: mars 2018
Tack Ny-Nilla
Omdömet skrevs 1 april 2017 från mobil enhet

Ett riktigt bra och trevligt hotell.
Vänlig och hjälpsam personal. Passar utmärkt om man reser med barn.
Bra rum med bra standard.
Frukosten är helt super.
Hotellet ligger nära till allt och har egen strand samt pool.
Åker gärna tillbaka igen

Bodde här: mars 2017, reste med familjen
3  Tack Anna-Karin I
Omdömet skrevs 20 mars 2017 från mobil enhet

Bokade denna resort efter att ha läst alla fantastiska omdömen. Men jag blev besviken. Bokade garden bungalow. Den var i och för sig mysig men väldigt sliten. Hela stället är väldigt slitet och fotona är väl tagna när det var nytt. Frukosten och servicen är bra här men i övrigt skulle jag säga att det inte är värt pengarna. Kommer inte åka hit igen.

Bodde här: mars 2017, reste som ett par
2  Tack Helena B
Omdömet skrevs 29 december 2016

Jag har varit på detta hotell ca 15-20 ggr, det säger väl det mesta. Bra läge, underbar personal, rena fina rum, många val möjligheter på rum, bästa frukosten. Byggnaderna närmast huvudgatan kan vara lite jobbiga på natten, mycket ljud.

• Bodde här: december 2016, reste ensam
1  Tack Hkox1
Omdömet skrevs 22 september 2016

Ett prisvärt hotell som ligger mitt i centrum. Rummet vi fick för 3 pers var tyvärr rätt litet men vi skulle inte hänga på rummet hela semestern heller så det var okej. Litet trångt med 3 stora väskor bara.

Hotell området var en jungel, god frukost, begränsad men ändå bra. Stranden var vit och fin, väldigt rent. Poolen var också ytlig och ren. Personalen var väldigt hjälpsam med. Väldigt bra hotell helt enkelt!

• Bodde här: maj 2016, reste med familjen
3  Tack Elina L