Omdömet skrevs 31 augusti 2015

Vi bodde 5 nätter här i juli. Hade bokat ett deluxe rum i hotellbyggnaden närmast poolen/stranden. Rummet var stort o fint o rent. Balkong med två hårda trästolar. Tyvärr var det helt omöjligt att sitta på balkongen då vi hade baksidan av grannhotellets restaurang som närmaste granne o de hade nåt aggregat igång hela tiden som lät som en motorcykel på högvarv o det förstörde helt möjligheten att kunna sitta o ta en kall öl på kvällen. I hotellbeskrivningen stod det oxå att rummet hade delvis havsutsikt men det var helt fel!! Själva hotellområdet är mysigt med mycket växtlighet men det drar oxå till sig myggor tyvärr! Läget är jättebra, nära till både nöjen o shopping o direkt på stranden. Frukosten var ingen höjdare, väldigt lite att välja på! De har däremot en Mojito bar på stranden o de gjorde de bästa Mojitos på hela vår månadslånga Thailandsresa! Vi åt middag på hotellet en gång o det var väl helt ok men att få betala lika mycket för en bakad potatis som hela varmrätten är skandalöst! Priset på öl var även det hutlöst dyrt så då väljer man förstås andra ställen. Poolen var ok men vi valde att ligga i solstolarna vid stranden istället då barnfamiljerna huserade vid poolen.

• Bodde här: juli 2015, reste som ett par
Tack Inga-lill A
Omdömet skrevs 27 april 2014

Mycket trevligt hotell med strandläge. Rena och fräscha rum med kylskåp och engelska tv-kanaler. Hotellets pool är liten men havet finns endast några steg därifrån.

Hotellet är endast några minuter från den nya centrum. Ljudet från huvudgatan hörs inte in i hotellområde.

Ett mycket prisvärt hotell.

Tips för att välja rum: Ett par av rummen kan störas av ljudet från köket. Framförallt rum 216.
  • Bodde här: april 2014, reste med familjen
1  Tack Cy H
Omdömet skrevs 15 mars 2014

Bodde fyra nätter i Deluxe Villa. Inte mycket deluxe över dem, utan som en standard villa. Hotellet ligger på Chaweng-stranden och på en tvärgata från huvudgatan. Frukosten är helt okej, dock enformig. Restaurangen har bra mat, dock dyrare än att gå till grannen.
Hotellet är överlag väldigt bra, åker jag tillbaks tror jag inte jag kommer bo i Chaweng, FÖR "turistigt".

• Bodde här: mars 2014
Tack Gustav A
Omdömet skrevs 5 mars 2011

Vi bodde här 10 nätter. Personalen i regel mycket uppmärksam. Bra läge vid stranden. Kanske liten pool (vi använde den inte speciellt mkt). Frukosten var bra. Det enda negativa på denna resort är att man måster betala för internet.Fantastisk väg ner till restaurang och pool - helt djungelliknande - fantastisk tväl skött!

• Bodde här: februari 2011, reste som ett par
Tack AnHa2011
Omdömet skrevs 28 juli 2010

Bra hotell och bra läge. Trevlig personal. Lite mycket svenskar kanske i december, så värsta jakten på bra solstolar.

Bodde här: december 2007, reste med familjen
Tack Eva-LenaS