“Riktigt god mat”

Kök: Italienskt
Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 21 augusti 2017

Vi åt flera middagar och man får mycket mat men samtidigt väldigt vällagat och fräscha råvaror. Mycket gott.

1  Tack FredrikGroenlund

Omdömet skrevs 5 februari 2017 från mobil enhet

Vi valde att gå till Pasta House och här levererades det. Krämig kycklingpasta var riktigt magnifik, servicen korrekt och mycket trevligt att man kan se när kocken lagar ens måltid bakom en glasvägg från sitt middagsbord. Vi blev väl omhändertagna och fick möjlighet att utbyta några ord med kocken efter vi ätit upp. Testa detta!

3  Tack Vilegratte
Omdömet skrevs 15 januari 2017

Vi at god sallad och drack gott vin. Vinet var inte battre an pa andra stallen men dyrare. God Cappucino efterat.. Servicen var kanonfin. Trevlig personal och god stamning. Eftersom dom inte tog kort kmmer viinte att ga dit igen eftersom vi inte vill ha en massa pengar med oss nar vi gar ut. Snabb service.

3  Tack s r
Omdömet skrevs 12 juli 2016 från mobil enhet

Efter många middagar med thai så kände vi att de var dags med lite byte, vi bestämde oss för italienskt. Söt liten restaurang med väldigt trevlig personal som charmerade barna ☺ vi var 9 stk som åt å alla var strålande nöjda, speciellt pappa som fick äran å äta resterna god mat å väldigt bra personal som var duktiga. Ett stort plus var att man fick se kocken jobba genom en glasvägg ❤✌ väldigt profft. Tack för oss å vi ses garanterat igen. Familjen Mäntylä

3  Tack mika mäntylä
Omdömet skrevs 16 mars 2016 från mobil enhet

Rekommenderas starkt! Vi gick hit flera gånger under våran semester och det va oslagbart. Bra priser och trevlig personal!

Tack Ola T

Resenärer som tittade på Pasta House tittade också på

Besökt Pasta House? Berätta vad du tyckte!