Omdömet skrevs 25 februari 2017

Rummen var rena och fina. Fanns dock ingen hiss så vi fick gå upp för fyra trappor för att komma till vårt rum. Frukosten var bra, dock lite svårt att hitta frukostrestaurangen då vi inte fick någon information om vart den låg. Låg en liten bit från centrum men finns några restauranger och family mart i närheten.
Det finns en liten strand vid hotellet men vi gick istället till den större stranden som inte låg alltför långt bort.

• Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack ElinL548
Omdömet skrevs 17 februari 2017 från mobil enhet

First Bungalow är ett slitet och nergånget hotell från -80 talet. Rakt genom hotellområdet löper ett avloppsdike. Servicen är under kritik, WiFi är obefintlig och de har uppenbara organisationsproblem. Man får känslan av att chefen har stuckit och personalen struntar i det mesta. Området är smutsigt och ostädat. Stranden är stenig och istället för sand är det grus närmast vattnet.

Detta var det dyraste men samtidigt sämsta hotell vi bott på i Thailand.

Bodde här: februari 2017, reste med familjen
2  Tack Fredrik39
Omdömet skrevs 11 februari 2017

Hade höga förväntningar då jag bokade via Apollo just detta hotell, fin fina bilder men det kändes inte lika fräscht då vi kom hit! Hade bokat en Beach bungalow som låg nära stranden. Stenhårda sängar! Personalen som många tidigare lovordat måste ha slutat då vi upplevde en stor nonchalans och stor ovilja att förstå engelska.
Så tyvärr blir det inte detta hotell för oss fler gånger. Men som sagt allt kan inte vara perfekt men vi hade en himla tur med vädret ☀️

• Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack anetteolssonvitt2017
Omdömet skrevs 26 december 2016 från mobil enhet

Vi checkar ut efter en natt trots att vi betalat som för ett femstjärnigt hotel. Drömmer du om en underbar semester eller åtminstone ett bra boende vid stranden så tänk om. Detta ställe är långt ifrån vad du önskar. Finns inget positivt att säga.

Bodde här: december 2016, reste som ett par
Tack Karin H
Omdömet skrevs 27 mars 2016 från mobil enhet

Har varit här 2 gånger och trivs utmärkt. Bodde i en bungalow på stranden. Helt underbart. Rent och snyggt runt hotellet. Men kan önska att det hade varit lika rent på stranden. Fin frukostbuffé, utsökt Sea bass i restaurangen.

Bodde här: februari 2016, reste med vänner
Tack Anne-Charlotte B