“Bästa grekiska jag ätit”

Olive Tree Greek Restaurant
Rankad som nr 5 av 206 Restauranger i Chaweng
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Efter tips av vänner hittade vi Olive Three en bit ner på Chawenggatan. Det var helt klart värt besväret att ta sig dit då maten var jättegod och priserna helt ok.
Lokalen kändes nyrenoverad då det var väldigt fräscht.
Rekommenderas starkt!

Tack L5503UWthmask

Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på 4 personer och alla var supernöjda med sin rätt. Jag beställde in en halloumiwrap med tzatziki. Alltså dröm i min mun! under middagen gick strömmen i 5-10 min men vi alla tyckte det var lite mysigt haha. Helt okej priser. Blir lätt att man kan bli lite snål ibland när man äter en thairätt för 50-100 bsth och sen ska betala 300-500bath. Men så är det ju. Den inhemska maten är oftast billigare

Tack Claudia M
Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Mycket fräscha råvaror och bra smak på grekiska rätter; salladen och wrapsen var fantastiska. Trevlig personal och bra miljö.

Tack Jonas H
Omdömet skrevs 5 januari 2016 från mobil enhet

Underbar liten grekisk restaurang som ligger lite utanför huvudstråket, vi gick hit efter rekommendationer och blev inte besvikna, testade bl.a. Grillad halloumi som var himmelsk god ! Gå dit om ni tröttnar på thaimat

Tack Benita A
Omdömet skrevs 19 december 2015 från mobil enhet

Vi var tre personer som delade på en massa rätter och alla var supergoda. Smakade mycket autentiskt och vi går gärna hit igen!!!

Tack Petra A

Resenärer som tittade på Olive Tree Greek Restaurant tittade också på

Besökt Olive Tree Greek Restaurant? Berätta vad du tyckte!