Omdömet skrevs 17 juli 2016

Här har jag bott vid tre tillfällen och är mycket nöjd. Servicen är god och personalen väldigt lyhörda och proffsiga. Det är vackert rakt igenom. Här får man utrymme oavsett om det är mycket folk som bor på hotellet. Det finns gott om personal så servicen påverkas inte. Det finns flera restauranger att välja på och frukosten håller hög nivå. Läget är perfekt. Du har nära till allt. Läget är vid finaste stranden på hela chaweng. Det hör är ett hotell för alla. Barnfamiljer, par, pensionärer, och affärsresenärer. Hotellet har mycket aktiviteter för både vuxna och barn.

• Bodde här: december 2015, reste med familjen
Tack Caroline_Smith10
Joe C, Quality Manager på Centara Grand Beach Resort Samui, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2016

Käre Caroline_Smith10,

Tack för dina vänliga ord. Vi är glada över att du hade en underbar semester. Vi hoppas att du kommer att överväga ett återbesök.

Hälsningar,

Omdömet skrevs 2 mars 2016 från mobil enhet

Helt fantastiskt resort med trevlig och underbar personal och god mat och många arrengamange att deltaga i om man känner för det.
Hel annan miljö än de bullriga haken utmed gatorna
Rummen veter mot havet med en fantastisk utsikt speciellt om man bor på andra och tredje våningen.

Bodde här: mars 2016, reste som ett par
Tack Bitten L
Joe C, Quality Manager på Centara Grand Beach Resort Samui, svarade på det här omdömetSvarade 7 mars 2016

Käre Bitten L,

Hälsningar,

Omdömet skrevs 24 januari 2016 från mobil enhet

Perfekt läge vid bästa stranden. Härligt stor pool och en barnpool. Finns fyra olika restauranger, café och ett par barer. Fina rum med balkonger som ligger ut mot havet. Bra service. Ett bra hotell för både vuxna och barn i alla åldrar. Kort promenadavstånd till centrum.
Vi uppskattade också den fina servicen, otroligt duktig och kunnig personal.

Bodde här: februari 2015, reste med familjen
Tack Utlangan
Omdömet skrevs 8 januari 2015

Hotellet är perfekt om man vill ta det lugnt och inte ha massa folk runtomkring sig. Det är väldigt stort men det känns ändå privat. Man behöver verkligen inte springa ner och boka tidigt för att få bra platser. Restaurangerna var väldigt trevliga och stranden perfekt.
Hotellet låg bra till både för att gå ut direkt på gatan men även om man vill åka till någon restaurang, allt låg ca 10-15 minuter med bil.

• Bodde här: december 2014, reste som ett par
1  Tack Sara J
GMCSBR, Quality Manager på Centara Grand Beach Resort Samui, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2015

Kära Sara J ,

Tack för att du delar din recension . Vi är glada att du haft din semester hos oss och hoppas att det hjälper dig snart igen .

Vänliga hälsningar ,

Omdömet skrevs 9 januari 2011

Hotellet säljs som ett 5 stjärnigt hotell men når inte riktigt upp till detta.

• Bodde här: december 2010, reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med Apollo
2  Tack matwenrob