“Grymt charmigt ställe med fantastisk mat”

Phensiri Thai Restaurant
Rankad som nr 10 av 208 Restauranger i Chaweng
Kök: Thailändskt
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 12 juli 2016 från mobil enhet

Råkade gå förbi och blev glatt överraskade. Super mat & bra service. Riktigt charmigt ställe. Kommer definitivt gå hit igen☆☆☆☆☆

Tack S4T8

Omdömet skrevs 10 juli 2016 från mobil enhet

Mycket god mat med finess i både smak och presentation men dyrt. Ofta fullt på denna lilla restaurang så boka i förväg om ni vill hit.

Tack Bubbelina
Omdömet skrevs 26 januari 2016 från mobil enhet

Vi hamnade här av en slump i går. Fantastisk mat. Vi var bara tvungna att komma tillbaks.
Rekommenderas och väl värt ett besök igen.

Tack Olle M
Omdömet skrevs 26 februari 2015

Mycket trevlig restaurang i utkanten av Chaweng! Jättegod mat, trevlig och tillmötesgående personal. Mycket prisvärt också.
Ett absolut måste om man är i närheten av Chaweng!

• Atmosfär
1  Tack FamiljenResa
Omdömet skrevs 26 januari 2015 från mobil enhet

Svängde förbi restaurangen av en slump för en mindre lunch. De hade 8 olika "dagens lunch" där en klar soppa ingick för 120 baht. Beställde stekta nudlar med kyckling och duck rolls. Väldigt väldigt gott! Väl värt pengarna. Brukar vara missnöjd med Thailands stekta nudlar men det här var en helt annan klass! Ankan verkade ha varit rökt vilken passade väldigt bra. Ägaren var väldigt mån om gästerna och berättade gärna om hur maten tillreddes. Vilken man även kan se för sig själv så köket är ett öppet kök.

• Atmosfär
Tack orydlinge

Resenärer som tittade på Phensiri Thai Restaurant tittade också på

Besökt Phensiri Thai Restaurant? Berätta vad du tyckte!