Omdömet skrevs 21 februari 2018 från mobil enhet

Mycket hjälpsam och trevlig personal på hotellet. De gemensamma poolområdet bra, rent och fräscht. Ca 3 min gång till Chaweng Noi stranden där beachclub finns med solstolar. Hotellet erbjuder gratis buss på kvällen till Chaweng shopping område.

Hårt trafikerad väg runt hotellet, mycket ljud. Rekommenderar ingen att gå långa sträckor längst den vägen. Tuk-tuk till Chaweng kostar 50 bath och tar ca 5-10 minuter. Hårda sängar. Frukosten är enkel men funktionsduglig.

Ett prisvärt och bra alternativ!

Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack reneea72
Omdömet skrevs 27 april 2017

Trevlig och hjälpsam personal som gör allt för att vistelsen ska bli din bästa. Alltid välstädat och mycket fint rum. Ligger lite utanför stan men enkelt att ta sig in. Lite dyrt på hotellet och svårt att reglera värmen på duschen, annars inga saker att klaga på!

• Bodde här: april 2017, reste med vänner
1  Tack LinneaEll
Omdömet skrevs 20 september 2016 från mobil enhet

Trevlig personal, alltid alkoholfri drink vid receptionen. Super nära stranden ca 2min. Rummet var fräscht med balkong, badkar och tv. Hiss, pool och resturang. Helt okej frukost för oss som är från Sverige. Vi bodde bara en natt.

Bodde här: september 2016, reste som ett par
Tack Hanna M
Omdömet skrevs 15 juli 2016 från mobil enhet

Fint å rent hotell å väldigt hjälpsam personal, vi blev körda varje dag till sjukhuset med vår son. Väldigt hjälpsamma. Sängarna var väldigt hårda men de stod de även i hotelinfot, var bara för oss på 9 å ge besked så fick vi extra madrasser maten var helt ok inget speciellt. Frukosten var bra, synd de var lite väl många flugor på morgonen vi bodde i villa å blev väldigt positivt överraskade över storleken på villan. 2 stora sovrum med var sitt bad. Stora sovrummet hade ett stort badkar å ett eget duchrum. I villorna var de egen pool som var 1.45m djupa å väldigt gott å ta sig ett dopp där på kvällen kommer tillbaka igen

Bodde här: juli 2016, reste med vänner
Tack Dream808894
Omdömet skrevs 7 juli 2016 från mobil enhet

Mycket fina rum/familjerum. Bra pool men sådär mat. Trevlig och hjälpsam personal. Rent och fräscht överallt. Sängarna var dock lite hårda men det funkar. Mycket dyr massage på hotellet 800 baht men det finns ju massor av andra ställen. Annars ett bra hotell.

Bodde här: juli 2016, reste med familjen
Tack mange73