Omdömet skrevs 1 april 2018

Väldigt fint, fräscht och trevligt hotell. Bor i rum på markplan, beachside. Fina rum med allt man kan behöva. Hårda sängar, men vart finns det mjuka i Thailand? Centralt men lugnt läge ändå, tysta rum. Jättefin frukost med eget val på ägget/äggen. Flera sorters bröd, bakverk, marmelad, frukt, grönsaker, yoghurt, müsli/flingor, juice, ost, bacon, korv, bönor osv. Riktigt riklig! Saknar inget. Maten i restaurangen är i övrigt toppklass! Rekommenderar varmt seafoodsallad! Fantastiskt god och fräsch! Lagom stor pool, gott om solstolar som man dock får jobba för att paxa bland pensionärerna som har lite övertaget här.. (de vid poolen). Gott om fräscha toaletter överallt så man slipper ränna på rummet. Dusch så man kan få av sig saltvattnet och sand innan man går upp. Bra massage till vettigt pris och givetvis fantastiskt läge vid havet. Kan inte annat än rekommendera detta ställe och blir det Koh Samui nästa gång, så kommer vi garanterat tillbaks. Så får man inte glömma personalen, supertrevlig, hjälpsam och glad personal. Toppklass!

Tips för att välja rum: Välj vilket rum du vill beachside, alla rum har balkong som vätter mot trädgården utom sviterna som är mot havet.
Bodde här: april 2018, reste med familjen
Tack jennyhyno
Omdömet skrevs 28 februari 2018 från mobil enhet

Fantastisk personal, god frukost, fint rum o rätt vid stranden samt nära till restauranger. Vi är så nöjda. Andra året i rad o vi återkommer gärnamassage på hotellet o god mat. Räkna dock med att det är lite dyrare att äta på hotellet. Nackdel, ofta vågor vilket gör det besvärligt att bada

Bodde här: mars 2018
Tack SannaV171
Omdömet skrevs 25 februari 2018

Ett bra hotell med många plus för bra rum, trevlig o serviceminded personal, bra frukost, perfekt läge vid stranden, bra pool och gott om solstolar. Vi bodde vid havet och detta var 4:e gången. Stannade en månad och de andra gångerna har det varit 3 veckors perioder. Läget är perfekt vid Chawengstranden, nära till allt. Återkommer gärna.

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack lenafalkis
Omdömet skrevs 26 december 2017 från mobil enhet

Detta ställe är helt fantastiskt bra! Jag har läst andras omdömen och kan inte annat än undra hur de bemött personalen då vi inte har annat än gott att säga om dem och hotellet. Vi blev hämtade vid flygplatsen av hotellets bil för 300bath av en trevlig förare. Vi uppgraderade oss till ett rum på första våning till ocean wing vid incheckning till ett förmånligt pris. Vi hade ursprungligen bokat 6 nätter men valde att stanna ytterligare 5 då vädret dit vi tänkt åka efter Samui inte var det bästa. Fick bra rabatt på de 5 nätterna. Både jag och sambon hade våra födelsedagar under vistelsen och blev firade av personalen vi frukosten av personalen med tårta och sång. Frukosten har för övrigt ett relativt stort utbud av mat och frukt och grönsaker. Dessutom har de en ägg-bod där du kan få dina ägg tillagade hur du vill ha dem. Restaurangen är av topp klass. Dessutom till väldigt överkomliga priser. Strandbaren är dock "dyr". Samma pris som på pubarna. 110bath för en Singha. Samma öl i minibaren (dock burk) ligger endast på 55bath. Fin strand, bra pool och gott om solstolar.
Rummet välstädat varje dag och handdukar för strand fås nya varje dag. Hyra av motorcykel ligger på 300-400bath/24h eller 50/h.
Man får verkligen leta om man skall hitta fel på detta ställe....jag misslyckades.
Min sambo är från Thailand och så klart underlättar detta med språk, men behandla personalen med respekt så kommer de att behandla er som kungar. Kan inte nog berömma deras uppträde gentemot oss!

Bodde här: december 2017, reste med familjen
Tack Erik O
Omdömet skrevs 16 augusti 2017

Perfekt läge precis vid stranden, men ändå nära stan med allt vad den erbjuder. Superfina rum och härlig anläggning med stor och ren pool. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Kan absolut tänka oss att komma hit igen.

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Karin Ö