Omdömet skrevs 1 juni 2016 från mobil enhet

Aningen slitet. Rummen högst ordinära. Mögeldoft och en hel del synligt mögel i badrummet Poolområdet det bästa med hotellet. Ok priser i poolbaren. Vi hade förbetalat tre nätter online och när vi ville förlänga vägrade de ge oss samma pris trots att hotellet var i det närmaste tomt.

Bodde här: maj 2016, reste som ett par
Tack Daniel L
Omdömet skrevs 17 maj 2016

Har vid 3 tillfällen bott 12 - 15 nätter på detta underbara hotell - och det blir samma nästa gång också! Service, personal och boende är alldeles utmärkt på alla sätt. Restaurangen har mycket god mat. Rummen är fräscha och fina, utomhusmiljön, stranden och poolen fantastiskt fint! Har bott både med familj, vänner och ensam på Blue Lagoon.

Tips för att välja rum: Hotellet har rum på båda sidor om genomfartsgatan. På 'landsidan' är priserna lägre, men jag rekommenderar 'strandsidan' - värt pengarna!
  • Bodde här: januari 2016, reste ensam
Tack AggeJo
Omdömet skrevs 13 maj 2016 från mobil enhet

++++++++++++++++++++++++++

Bodde här i tre nätter med min man i Maj 2016. Väldigt fint hotell på stranden. Vi bodde i ett superior room vilket var helt perfekt!

Poolen är perfekt, all personal är jättetrevlig och frukosten är underbar!

++++++++++++++++++++++++++

Bodde här: maj 2016, reste som ett par
Tack Thojoh
Omdömet skrevs 4 juli 2014

Värdesätter man en rejäl pool högt så kan rekommendera det här hotellet. Tyvärr drar restaurangen ner betyget. Dålig kvalitet på maten och frukosten densamma. Finns mycket att välja på men snarare kvantitet före kvalitet... Wifi finns men väldigt sporadiskt och inget som lämpar sig för Skype/Viber eller annan ip-telefoni för den som vill ringa hem billigt så rekommenderar jag istället lokalt simkort och några GB data eftersom 3G fungerar riktigt bra på de flesta ställen på ön.
Rummen är rena och håller bra standard.

Bodde här: juli 2014, reste med familjen
Tack mrbister
Omdömet skrevs 22 januari 2014

Trevligt hotel, med bra placering på den norra delen av stranden Chaweng. Trevlig och omtänksam personal. Ganska stora rum. Trevlig pool. Fantastisk trevlig Resort Manager - med stort hjärta och fantastiskt engagemang för sina gäster.

• Bodde här: januari 2014, reste med familjen
Tack Skogen_25