“Okej”

Kök: Thailändskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 10 april 2018 från mobil enhet

Bra mat och lite väl populärt ställe som man lättast får bord vid genom att boka. Personalen är bra på engelska, men kan inte sluta att fundera på hur stark min yellow curry hade blivit om jag valt medium istället för ingen styrka alls... ”from hell”
Tycker nog att man hittar minst lika bra thaimat på de flesta ställen längst chawenggatan.

Datum för besöket: april 2018
1  Tack jennyhyno

Omdömet skrevs 28 augusti 2017 från mobil enhet

God mat men det är väl också allt. Tredubbelt så dyrt jämfört med andra restauranger som finns i närheten. Ok service av personal.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Mary S
Omdömet skrevs 12 januari 2017 från mobil enhet

Vi gick hit efter Tripadvisors höga betyg. Men det blev en besvikelse för oss. Maten var alldeles för spicy. Finns betydligt bättre restauranger med bättre pris. Ingen märkvärdig service

Datum för besöket: januari 2017
1  Tack tomasj256
Omdömet skrevs 25 augusti 2016 från mobil enhet

Mycket trevlig personal i en liten restaurang som serverar fantastisk Thaimat, tänk på att boka bord någon dag innan.
Dem är klart värda sin 1a plats här på Tripadviser i Chaweng!

Datum för besöket: augusti 2016
Tack Knodden_74
Omdömet skrevs 30 juni 2016 från mobil enhet

Otroligt god mat! Kan starkt rekommendera chicken in pandan leaves och mangosalladen! Goda shakes dessutom och bra service.

Datum för besöket: juni 2016
Tack Tilda K

Resenärer som tittade på Khaw Glong Thai Restaurant tittade också på

Besökt Khaw Glong Thai Restaurant? Berätta vad du tyckte!