“Atmosfären”
Omdöme om Duomo

Duomo
Rankad som nr 9 av 252 Restauranger i Chaweng
Kök: Italienskt
Bra för: Större grupper, Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Lunch, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 17 augusti 2016

Atmosfären var helt kass folk satt och gapade å skrek medan personalen inte gjorde något åt det, och personalen var rätt så arroganta. Jag var där för 7-8 år sen, då var det bra. Även maten har tappat i kvalitet

Datum för besöket: augusti 2016
Tack Ulf E

Omdömet skrevs 14 mars 2016

En italiensk restaurang som serverar utmärkt italiensk mat för att vara i Thailand. Pizzorna mycket bra om man gillar det. Servitriserna talar utmärkt engelska och är jättetrevliga.

Datum för besöket: mars 2016
Tack anekan49
Omdömet skrevs 3 mars 2016 från mobil enhet

Åt en av de bästa pastan i mitt liv. Trevlig värdskap. Hade nyligen fått in italiensk burrata som de komponerade ihop till en trevlig förrätt.

Datum för besöket: februari 2016
Tack MrNJensen
Omdömet skrevs 11 februari 2016 från mobil enhet

Jag och mina fyra vänner valde att prova pizzan på Duomo. Samtliga var väldigt nöjda med sitt val. Tunna goda pizzor. Väldigt bra service från samtliga i personalen. Ägaren gick runt och småpratade med gästerna och såg till så att alla trivdes. Vill du äta italienskt i Chaweng, åk hit.

Datum för besöket: februari 2016
Tack swedenjh
Omdömet skrevs 24 november 2015 från mobil enhet

Tog en salamipizza här och det var bland de godaste jag ätit! Tydligen en italienare som äger stället sen långt tillbaka! Det märks på kvaliteten på pizzan.

Datum för besöket: november 2015
Tack Hampus J

Resenärer som tittade på Duomo tittade också på

Besökt Duomo? Berätta vad du tyckte!