Omdömet skrevs 11 april 2017 från mobil enhet

Bra pool!! Dyr mat! Trevlig personal! Fina rum! Finns allt man behöver där!
Internet fungerar sådär på rummet, iaf rummet vi bodde i som var ganska nära poolen!
Dock inte dagligt städ!
Ligger centralt och bra!!
Skulle Avsolut kunna vi där ugen! Helt ok priser !

Bodde här: mars 2017, reste som ett par
Tack annericajohanna
Omdömet skrevs 23 augusti 2016

Det var mycket oljud från baren, oljud från landande flygplan. Små rum trånga korridorer ( utomhus ) Frukosten var mycket bra, och stranden var inte så inbjudande, det var mycket stenigt i strandkanten. Mycket personal som städade gemensamma utrymmen.

• Bodde här: augusti 2016, reste med vänner
Tack Peter L
Omdömet skrevs 17 augusti 2016

Stor, nära allt, shopping, nöje och 2 minuter från Chaweng beach. Mycket folk flesta mellan 20-35. Fin pool, bra resturang och bar. 10 minuter från flygplatsen (bil). Kanske inte så passande för barnfamiljer.

Tips för att välja rum: Bottenvåning och nära poolen rekomenderas
  • Bodde här: augusti 2016, reste ensam
Tack alex_destiny
Omdömet skrevs 14 april 2016 från mobil enhet

Firade thailändska nyår på ark bar. Trevlig atmosfär med både lokala människor samt turister. Bra musik och shysst mat med rätt stort utbud. Priserna är okej. Mycket personal och de kan vara lite vilsna. Shyssta bäddar med bord på stranden. Gillar man röka vattenpipa så kostar det 400 baht..

Bodde här: april 2016, reste med vänner
1  Tack Chris P
Omdömet skrevs 21 februari 2016 från mobil enhet

Perfekta hotellet om man vill ha fest från morgon till natt :)
Väldigt Välstädat, trevlig personal såväl som städerskor till bar/restaurangpersonal. God mat på hotellet va det med. Frukosten va med väldigt bra. Fick fler alternativ att välja mellan genom att kryssa i det man vill ha.
Nära till havet och till party gatorna.

Bodde här: februari 2016, reste som ett par
Tack Melle F