Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 250)
Filtrera omdömen
2 250 resultat
Medlemsbetyg
1 404
565
154
69
58
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
1 404
565
154
69
58
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 2 250 omdömen
Omdömet skrevs 11 juli 2014

Vi har varit på Koh Samui 3 gånger och har alltid bott på 5x hotell. Detta är nog det hotellet som vi tycker varit bäst överlag.

+ Rummen är rymliga och extremt välstädade då städerskan besöker rummen 2-3ggr om dagen och lämnar nya handdukar osv.
+ Extremt bra service på hela hotellet oavsett om det är receptionen, städerskan eller vid poolen.
+ Mysigt område
+ Bra poolområde
+ Inte så många barnfamiljer.
+ Hotellet är lagom stort vilket är positivt då man inte behöver trängas för mycket med andra gäster vid poolen.
+ Hotellfrukosten är en av de bästa vi haft. Då åker vi på 2 lång resor varje år.
+ Gratis wifi på hela hotellet, även i rummen. Detta borde vara en självklarhet på alla 5x hotell.

- Stranden vid hotellet är det enda negativa. Sanden är grov och botten i havet är inget inbjudande.

Vi har totalt semestrat 3 ggr i Koh Samui. Tidigare har vi bott på
Amari och Centara. Båda är 5x hotell och Anantara är det hotell som är bäst överlag av dessa hotell.

Amaris rum var finare men mycket mer folk och väldigt negativt med en trafikerad väg genom hotellet. Då det är uppdelat i 2 delar.

Centaras är bra på alla punkter men överlag så är Anantara bäst.

Rumstips: Vi bodde i ett Delux lavana. Ett rymligt rum, det fanns liknande rum. Ett med mindre egen pool, kändes dock helt onödigt och ett rum som låg i anslutning till större delvis gemensam pool, vilket kan vara värt att välja.
Datum för vistelsen: juni 2014
  • Restyp: Reste som ett par
    • Läge
    • Rum
    • Service
Tack Andreas122345
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
GeneralManagerALS, General Manager på Anantara Lawana Koh Samui Resort, svarade på det här omdömetSvarade 15 juli 2014
Google-översättning

Dear Andreas122345,

We appreciate your positive feedback especially as it comes from an experience Koh Samui traveler obviously. Great to hear that you enjoyed your stay that much.

I am glad to inform you that we have just recently upgraded our beach with over 1,000qm of sand which will ensure that the beach experience will be even better than before.

We are looking forward welcoming you back to Samui in the future… hopefully again with us.

With kind regards

Lars Kerfin
General Manager

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 13 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Minor Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Dylan C, General Manager på Anantara Lawana Koh Samui Resort, svarade på det här omdömetSvarade 20 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 9 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste med familjen
Omdömen sammanställs i samarbete med det här hotellet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Dylan C, General Manager på Anantara Lawana Koh Samui Resort, svarade på det här omdömetSvarade 20 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 8 oktober 2018

Datum för vistelsen: september 2018
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med Minor Hotels
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Dylan C, General Manager på Anantara Lawana Koh Samui Resort, svarade på det här omdömetSvarade 20 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Dylan C, General Manager på Anantara Lawana Koh Samui Resort, svarade på det här omdömetSvarade 20 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen