Öppet i dag: 09:00 - 18:00
Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på Tripadvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning

65 omdömen
från 131,40 US$
Mer information
Omdömet skrevs 24 augusti 2021

Åkte den svarta banan. Var så nervös innan men tack vare pepp från de andra deltagarna och instruktörerna så vågade jag - och det är glad över såhär i efterhand. Två timmar med skakiga ben och adrenalin i blodet, det var fruktansvärt och fantastiskt på samma gång! Mitt ute i skogen och högt upp bland trädtopparna bjöd dagen på en upplevelse som jag sent kommer glömma.

Hade gärna velat att alternativet fanns att få film/bilder med GoPro men fick aldrig frågan så antar att det inte finns. Åkte själv så hade ingen bekant som kunde filma heller.

Tack Korttidsturisten
Omdömet skrevs 23 augusti 2021

åkte röd zipline var väl omhändertagen av bra och lugna guider.banan var kanon
bra längd och fart i banorna

Tack 0kristerp
Omdömet skrevs 20 augusti 2021

Vi åkte den röda Zipline, otroligt roligt, med otroliga vyer och snabba banor. Jag är otroligt höjdrädd men glömmer det fort när jag väl zippar iväg. Lite otäckt när man står på plattformen och väntar på sin tur, men håller man sig till mitten och inte tittar ner så klarar man av det. Sen som sagt glömmer man allt när man åker iväg. Otroligt trevliga guider som gjorde sitt bästa att lugna ner mig.
Det här var andra gången jag varit här, första gången åkte jag den svarta banan. Kommer definitivt tillbaka igen för att åka den röda banan nästa år.

Datum för upplevelsen: juli 2021
Tack D2953UJevah
Omdömet skrevs 17 augusti 2021 från mobil enhet

Helt fantastiskt!! Bra guider och en helt otrolig naturupplevelse. Rekommenderar till alla jag känner (och inte känner)!

Tack sofia801
Omdömet skrevs 17 augusti 2021 från mobil enhet
Omdöme om: Grön Zipline

En fantastisk upplevelse som var välorganiserad med höga krav på säkerhet!
Detta vill vi testa ytterligare en gång! En stor eloge till guiderna som fick slita hårt med oss gamlingar som inte varje gång nådde plattformen!

Tack Biggan Och Kurr... N