Öppet i dag: 09:00 - 18:00
Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på Tripadvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning

64 omdömen
från 130,47 US$
Mer information
Omdömet skrevs 16 augusti 2021

En fartfylld och häftig upplevelse på höga höjder.
Man behöver påminnas om att titta på den vackra naturen. Bra guider.

Tack 458sabinah
Omdömet skrevs 13 augusti 2021
Omdöme om: Grön Zipline

Fantastiskt trevligt och roligt, bra säkerhet och kunnig personal. Man flyger fram över trädtopparna, känns som man flyger fram.

Tack thyresgard
Omdömet skrevs 11 augusti 2021 från mobil enhet
Omdöme om: Grön Zipline

Fantastisk upplevelse och bra guider som pratade om anläggningen och skogen. Guide vilken genomförde tandem åket var bra mot barnen

Tack wwsmth
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Två vuxna och en 8-åring körde den svarta - så sjukt rolig och fin bana! Kanonbra och gulliga instruktörer, vackra vyer, härliga ziplines. Allt perfekt!

Tack hannabuhlan
Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

Svarta linan,
Helt suveränt, Kanonbra upplägg, trevliga lugna guider som coachar bra när det finns de som behöver.
Mäktig utsikt över det småländska höglandet

Datum för upplevelsen: juli 2021
Tack markusaY9689VA