Öppet i dag: 09:00 - 18:00
Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på Tripadvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning

65 omdömen
från 131,55 US$
Mer information
Omdömet skrevs 6 augusti 2021

Två vuxna och en 8-åring körde den svarta - så sjukt rolig och fin bana! Kanonbra och gulliga instruktörer, vackra vyer, härliga ziplines. Allt perfekt!

Datum för upplevelsen: augusti 2021
Tack hannabuhlan
Omdömet skrevs 2 augusti 2021 från mobil enhet

Svarta linan,
Helt suveränt, Kanonbra upplägg, trevliga lugna guider som coachar bra när det finns de som behöver.
Mäktig utsikt över det småländska höglandet

Tack markusaY9689VA
Omdömet skrevs 31 juli 2021
Omdöme om: Grön Zipline

Åkte Grön bana med sonen, superkul! Kul att åka och väldigt fina vyer över naturområdet och trevliga instruktörer. Gillar du höjd, fart och natur så är detta en perfekt aktivitet. Nästa gång blir det röd eller svart.

Tack KulAttUppleva
Omdömet skrevs 28 juli 2021 från mobil enhet

Åkte röd zipline. Härlig naturupplevelse och spännande aktivitet med noggranna, tydliga och trevliga instruktörer!

Tack kqueckfeldt
Omdömet skrevs 27 juli 2021
Omdöme om: Grön Zipline

Otroligt rolig upplevelse, passade lika bra för oss vuxna, tonåringarna och 10-åringen!
Väldigt bra guider, de var glada och trevliga och fick oss att känna oss trygga.
Hela anläggningen var väldigt fin och kändes mycket seriös och väl omhändertagen.
Vi rekommenderar detta starkt!

Tack MajaEkhagen