Öppet i dag: 09:00 - 18:00
Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på Tripadvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning

från 131,56 US$
Mer information
Omdömet skrevs 31 juli 2021
Omdöme om: Grön Zipline

Åkte Grön bana med sonen, superkul! Kul att åka och väldigt fina vyer över naturområdet och trevliga instruktörer. Gillar du höjd, fart och natur så är detta en perfekt aktivitet. Nästa gång blir det röd eller svart.

Tack KulAttUppleva
Omdömet skrevs 28 juli 2021 från mobil enhet

Åkte röd zipline. Härlig naturupplevelse och spännande aktivitet med noggranna, tydliga och trevliga instruktörer!

Tack kqueckfeldt
Omdömet skrevs 27 juli 2021
Omdöme om: Grön Zipline

Otroligt rolig upplevelse, passade lika bra för oss vuxna, tonåringarna och 10-åringen!
Väldigt bra guider, de var glada och trevliga och fick oss att känna oss trygga.
Hela anläggningen var väldigt fin och kändes mycket seriös och väl omhändertagen.
Vi rekommenderar detta starkt!

Tack MajaEkhagen
Omdömet skrevs 26 juli 2021

Synd att stället inte marknadsför sig mer, för även om det är en dyrare aktivitet (åkte röd "bana") så var den SÅ rolig att unna sig!
Vi var tre vänner som åkte och även om man åker själv var det en gruppaktivitet jag skulle rekommendera.

Mycket de erbjöd i övrigt insåg man tyvärr först när man var på plats för att man inte uppmärksammat detta på hemsidan (känns som att den skulle kunna moderniseras).

Bra och tydliga guider som ingav trygghet, speciellt för en som var lite nervös ;)
Det känns dock som att aktiviteten kan förgyllas ytterligare med vilka guider man får, våra hade kanske inte den bästa jargongen och till och från blev det lite oskön stämning.
När tex. den unga killen, guiden, skulle förtydliga/säga till om saker så vart han rätt sur och irriterad över att man inte förstått. Men det var tur att de var två för då kunde man prata mer med/fråga den andra!

Tack karr0lina
Omdömet skrevs 26 juli 2021 från mobil enhet

Rekommenderar stark att besöka Little Rock Lake med hela familjen eller ett gäng vänner!
Video från vårat besök där finns på Youtube - Jönssonsquaden

Tack tinajC6071FV