Öppet i dag: 09:00 - 18:00
Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på Tripadvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning

65 omdömen
från 123,47 US$
Mer information
Omdömet skrevs 26 juli 2021

Synd att stället inte marknadsför sig mer, för även om det är en dyrare aktivitet (åkte röd "bana") så var den SÅ rolig att unna sig!
Vi var tre vänner som åkte och även om man åker själv var det en gruppaktivitet jag skulle rekommendera.

Mycket de erbjöd i övrigt insåg man tyvärr först när man var på plats för att man inte uppmärksammat detta på hemsidan (känns som att den skulle kunna moderniseras).

Bra och tydliga guider som ingav trygghet, speciellt för en som var lite nervös ;)
Det känns dock som att aktiviteten kan förgyllas ytterligare med vilka guider man får, våra hade kanske inte den bästa jargongen och till och från blev det lite oskön stämning.
När tex. den unga killen, guiden, skulle förtydliga/säga till om saker så vart han rätt sur och irriterad över att man inte förstått. Men det var tur att de var två för då kunde man prata mer med/fråga den andra!

Tack karr0lina
Omdömet skrevs 26 juli 2021 från mobil enhet

Rekommenderar stark att besöka Little Rock Lake med hela familjen eller ett gäng vänner!
Video från vårat besök där finns på Youtube - Jönssonsquaden

Tack tinajC6071FV
Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

Fantastiska naturvyer och upplevelser tillsammans med familjen. Man känner sig trygg i händerna på de kunniga guiderna.

Tack Joachim N
Omdömet skrevs 21 juli 2021

Jag åkte röd bana och hela äventyret överträffade mina förväntningar. Först ganska läskigt men snabbt enbart härligt :)
Lugna och kompetenta guider.

Tack lindahT4199ZZ
Omdömet skrevs 19 juli 2021

Vi åkte den röda banan som är den mest nervkittlande banan. Mycket proffsiga guider. Ett roligt äventyr som man absolut vill göra om.

Tack Marie L