Öppet i dag: 09:00 - 18:00
Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på Tripadvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning

Grön Zipline
53 omdömen
från 134,72 US$
Mer information

Jag åkte ensam men hamnade med ett jättetrevligt par som tillsammans med härliga guider gjorde upplevelsen perfekt. Man blir rätt snabbt varm i kläderna o på slutet nästan roligast när man får tävla i dubbellinorna

Datum för upplevelsen: maj 2021
Tack peranderso2021
Omdömet skrevs 9 maj 2021

Åkte röd Zipline. Detta var en härlig upplevelse, härligt flow i en fin natur. Fin anläggning, trevligt och seriöst bemötande. Trygg handledning av duktiga guider, rekommenderas varmt.

Datum för upplevelsen: maj 2021
Tack tobiaso8080
Omdömet skrevs 19 april 2021

Vi var en grupp människor på plats varav tre som åkte svart zipline.
Jag deltog som "bisittare".
Fantastiskt fin anläggning. De två barnen som var med var fullt sysselsatta av allt spännande, tipspromenad och inte-nudda-marken-banan mm medan de andra åkte.
Vi avslutade med grillning och vacker utsikt.
Stället rekommenderas varmt.

Lisa

Datum för upplevelsen: april 2021
Tack LisaFloxner
Omdömet skrevs 7 mars 2021

Vi åkte på en härlig barnbarnshelg med två pojkar 7 år. Klättring, svarta banan där barnen fick åka med guide, avslutade dagen med isvaksbad och bastu. Mycket bra bemötande både vid bokning och guider vid klättring och zipline. Vi är så nöjda och åker nu hemåt med två glada och trötta pojkar.

Datum för upplevelsen: mars 2021
Tack Villvara
Omdömet skrevs 30 oktober 2020

Vi åkte den röda Zipline banan. Härliga vyer, trevlig och kunnig personal, bra utrustningsnivå & mycket åka för pengarna. Kan inte annat än rekommendera denna upplevelse.

Datum för upplevelsen: oktober 2020
Tack 915andersv