Öppet i dag: 09:00 - 18:00
Spara
Boka i förväg
Varför ska jag boka på Tripadvisor?
  • Höjdpunkter och fullständig resplan för rundturen
  • Enkel onlinebokning

53 omdömen
från 130,08 US$
Mer information
Omdömet skrevs 28 juli 2020

2:an och 6:an på röda slingan var mina favoriter. Gillar inte höga höjder men det var bara att bita ihop.

Tack Jakobwilmert
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Jättetrevligt! Magiskt susa fram genom trädtopparna i skymningen. Magiskt susa fram bland trädtopparna.

Tack Renstierna
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Åkte svart bana med mina tre tonåringar. Wow, vilken upplevelse! Adrenalin på hög nivå och så himla kul. En väldigt bra bana med variation. Underbara guider! Rekommenderas verkligen!

Tack mariatrollet
Omdömet skrevs 24 juli 2020

Första steget ut var spännande, resten var magiskt! Våra guider var kunniga och helt fantastiska med oss alla. Åk hit!!

Tack 196lisej
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Vi åkte röd bana, var ganska nervösa innan, men överlyckliga efteråt. Stort adrenalinpåslag! Guiderna Adam och Eric var dunder! Kändes mycket spännande, men också säkert. Rekommenderas!

Tack LOTRAG