“Lunch”
Omdöme om Kao Suay

Kao Suay
Rankad som nr 1 av 2 Restauranger i Klavreström
Omdömet skrevs 13 juli 2020 från mobil enhet

Vi var sex personer, både vuxna tonåringar och barn. Alla hade svårt att välja då det fanns mycket att välja på. Alla hittade sin favorit och blev över förväntan nöjda. Stora portioner och väl tilltaget med huvudingrediensen. Personalen var trevlig och vi uppskattade att få sitta ute i solen.

Datum för besöket: juli 2020
Tack V9866VOsandram

Omdömet skrevs 13 juli 2019

Vi googlade upp stället av en slump när vi var på genomresa. Litet ställe men jättegod mat och supertrevlig personal!

Datum för besöket: juli 2019
Tack Tinatall
Omdömet skrevs 13 juli 2019 från mobil enhet

Stannade på detta ställe mitt ute i ingenstans. Ser inte mycket ut för världen, men har GRYMT god och prisvärd mat. Mycket trevlig personal också.

Datum för besöket: juli 2019
Tack lowib76
Omdömet skrevs 9 maj 2019

Mae Sot heter restaurangen nu.
Vi är ett ett gäng vänner som bor i trakten. Vi träffas en gång i veckan för att äta ute. Vi väljer ofta att äta thaimat hos Mae Sot. Maten är väl avvägd och bra kryddad. Man kan välja på ett trettiotal rätter i menyn som även har bilder. Portionerna är väl tilltagna och det går att få barnportioner. Vid lunch serveras buffert med flera olika rätter och det är självservering. Fullständiga rättigheter gör att man kan få t.ex starköl som Singa eller Chang! Vid högtryck jobbar flera personal som talar svenska. Många ringer och beställer och hämtar hem. Restaurangen är lätt att hitta mitt i Klavreström och har intilliggande parkering. Detta är ett mycket bra matställe i en bygd med många sevärdheter!

Datum för besöket: april 2019
Tack 183robert
Omdömet skrevs 7 augusti 2018 från mobil enhet

Supergod mat. Rekommenderas starkt. Varför inte fullpott är pga hur själva lokalerna ser ut. Behöver renoveras inom några år. Maten riktigt god och bra pris!

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Jejja

Besökt Kao Suay? Berätta vad du tyckte!