“Supergod mat! ”
Omdöme om Kao Suay

Kao Suay
Rankad som nr 1 av 2 Restauranger i Klavreström
Omdömet skrevs 7 augusti 2018 från mobil enhet

Supergod mat. Rekommenderas starkt. Varför inte fullpott är pga hur själva lokalerna ser ut. Behöver renoveras inom några år. Maten riktigt god och bra pris!

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Jejja

Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Rätterna avvek kraftigt ifrån det normala. Bl a phad kra prao som inte smakade phad kra prao (helt utan basilika, men med en massa seleri!?!)

Vi fick vänta ca en timme på maten och ingen berättade att det skulle ta så länge förrän vi klagade. Inge kul om man har med sig en treåring..

Datum för besöket: juli 2017
Tack 487larsh
Joachim R, Ägare på Kao Suay, svarade på det här omdömetSvarade 30 juli 2017

Hej Lars,
Förstår din besvikelse. Vi ber ärligt om ursäkt för detta.
Tar åt oss av kritiken och kommer bättra oss med att informera om väntetider när det är många gäster. Att det var selleri i pad khra pao berodde på att sellerin var slut, givetvis skulle vi informerat om detta men i stressen vid den tiden blev det selleri i stället.
Som sagt, ber om ursäkt.

Omdömet skrevs 27 januari 2017 från mobil enhet

Efter välförtjänt semester har Kao Suay öppnat igen. Kvällens middag var till belåtenhet.
Restaurangen kan varmt rekommenderas.

Datum för besöket: januari 2017
Tack Hans H
Omdömet skrevs 23 november 2016

Helt underbar thaimat!! Inklusive trevlig personal och service:-) Många rätter att välja mellan och byta ut ingredienser är aldrig några problem.

Datum för besöket: november 2016
Tack Regina E
Omdömet skrevs 16 november 2016 från mobil enhet

Oväntad bra mat i denna mindre ort. Stannade till för dagens vid genomresa och gillade personal och mat. Positivt är att det var förhållandevis lite mat på buffén som kontinuerligt fylldes på dvs maten kändes fräsch trots buffé

Datum för besöket: november 2016
Tack MattiasN_11

Besökt Kao Suay? Berätta vad du tyckte!